ik weet niet wat het is wie kan me helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

blackops112

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2011
Berichten
6
Hoi ik heb sins gistren ofzo netwerk 1 netwerk 2 netwerk 3 er bij ik weet absolut niet wat het in oud maar ik wil graag me oude terug zoals het eerst was hoe doe ik dat hier zie je dat ik nieuwe adapters er bij heb ik weet niet hoe dat kan helpmij thx :D

2upzi1g.jpg


23ma9fq.jpg
 
Ik zie in ieder geval niks raars. Iemand anders wel?

Je kunt proberen ze te deleten en opnieuw te laten herkennen, maar ik denk dat het dan zo weer terugkomt.
 
Ik zie in ieder geval niks raars. Iemand anders wel?

Je kunt proberen ze te deleten en opnieuw te laten herkennen, maar ik denk dat het dan zo weer terugkomt.

Hoi, ja ik heb ze geprobeerd om te verwijderen. Maar ze willen niet echt weg, niet dat ik de adapters lastig vind, maar ik weet niet waarom er ze er bij hange:confused:
 
Dit zijn allemaal protocollen die jouw adapter(s) kennelijk ondersteunen. Niks geks aan.
 
Wat jij denk ik "oude netwerk" noemt is slechts een naam. Protocollen zijn in deze context technologieen. Wat tussen haakjes staat zijn deze technologieen. Eentje waar je bijvoorbeeld in de toekomst mee te maken gaat krijgen is IPV6. Dat is de vervanger van IPV4, je huidige ip adres.
 
Wat jij denk ik "oude netwerk" noemt is slechts een naam. Protocollen zijn in deze context technologieen. Wat tussen haakjes staat zijn deze technologieen. Eentje waar je bijvoorbeeld in de toekomst mee te maken gaat krijgen is IPV6. Dat is de vervanger van IPV4, je huidige ip adres.

ok dankje wel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan