Netwerk Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barminator89BE

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2008
Berichten
152
Plan Internet.jpg

ik ben van plan om binnekort een wdtv live te kopen voor film's van mijn pc op de tv te bekijken (staan 2 kamers apart). dus ik moest heel mijn internetgedoe allemaal verplaatsen om een deftig netwerk te kunnen maken en ik heb dat ook gedaan (zie bijlage) en alles werkt buite 1 ding het belangrijkste...
ik heb de wdtv live nog niet gekocht ik dacht ik zal het eerst eens proberen op de xbox in de living en daar zit nu het probleem hy vindt mijn pc maar soms (meer dan niet) en dan kan hij nog geen verbinding maken ik heb het geprobeert met windows media center en ook gewoon door in de pc te bladeren niets lukt en mijn mappen zijn allemaal goed gedeeld.
Als ik op de xbox in mijn kamer ga browsen dan kan ik de video's zonder problemen vinden en afspelen... (die xbox staat wel op dezelvde switch als mijne pc)

Wat kan ik nog verkeerd hebben gedaan?

Alvast Bedankt,
Bart
 
Er zit toch wel een teken fout in.
Je hebt het modem aangesloten op de switch,in plaats van de router.
Foute boel.
 
Ja,een modem sluit je NOOIT als eerste aan op een switch,maar altijd als eerste op de router. (wan poort)
En switch daar vlakbij router verwijderen
Kun je gelijk die switch ergens anders voor gebruiken ,want de router heeft ook een ingebouwde switch.
 
inderdaad door dat te doen vind mijn xbox mijn computer maar dan is het volgende probleem gekomen, hij vind mijn map met video's wel in mijn computer maar als ik die open komt er op "no video's"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan