I-Pod speelt 1 bepaalde cd niet af!

Status
Niet open voor verdere reacties.

MennoHeld

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2010
Berichten
146
Mensen,

Ik heb de cd: Skrillex - Scary Monsters And Nice Sprites op m'n I-Pod gezet maar speelt hem niet af! Als ik een nummer selecteer gaat hij gelijk weer terug naar het menu van de nummers van die cd. Ik heb de I-Pod al hersteld, maar dat was tevergeefs.
Iemand een idee wat het kan zijn?:confused:
Alle andere nummers zijn wel gewoon afspeelbaar.

Alvast bedankt,
Menno
 
Misschien is er iets niet goed gegaan toen je de CD met iTunes hebt geïmporteerd.
Verwijder de nummers uit iTunes en importeer dan opnieuw die CD in iTunes.
Spelen die nummers wel goed af in iTunes?



www.iPodtouchforum.tk
 
Dat werkt niet helaas.
Ik heb ze wel geconverteerd naar MP3, ookal waren ze dat al, en heb de naam veranderd. Nu doet hij het wel, maar doet een andere cd het weer niet, die het eerst wel deed.... Gezeik
 
Wat werkt er dan precies niet?
Je start iTunes, stopt de CD in je computer en dan vraagt iTunes of je 'm wilt importeren, als je dat doet dan is het formaat (MP3) gelijk goed.



www.iPodtouchforum.tk
 
Ja precies, maar toch deed hij het niet. Waarschijnlijk te maken met benoeming van de nummers denk ik dan..
 
Over welke iPod hebben jullie het precies? En hebben jullie wel de nieuwste iTunes, installeer deze anders eens opnieuw er overheen. En hebben jullie ook de nieuwste iOS op je iPod staan?
Ik heb een iPod touch 4G met iOS 4.2.1 en heb nog niet gehad dat hij geen CD wilde afspelen.



www.iPodtouchforum.tk
 
Ik gebruik de I-Pod Nano, zegmaar de versie voordat hij touch werd. Het is bij mij nadat ik de I-Pod verkeerd had uitgeworpen begonnen. Ik had hem daarna wel goed uitgeworpen maar toen weigerden sommige cd's, heel apart!
De cd's die het niet doen kun je ook opnieuw benoemen (naam, artiest etc.) Heb ik ook gedaan met de cd van Skrillex, maar heb geen zin om dat ook bij alle andere niet-werkende cd's toe te passen. Moet toch een andere manier zijn?
 
Ja is vervelend, heb je iTunes al eens opnieuw er overheen geinstalleerd?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan