Android Silverlight

Status
Niet open voor verdere reacties.

svennetje

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2008
Berichten
420
Hallo.
Ik heb lang gezocht naar een silverlightversie voor android voor het streamen van video's op mijn Archos 70 IT (Android 2.2). Ik heb niks kunnen vinden. Is er een manier om video's die alleen te streamen zijn via Silverlight te streamen op Android 2.2? Ik wil het gebruiken voor oa. uitzendinggemist sites van commerciële zenders.
 
Dankjewel voor je prachtige antwoord. Hier kan ik zeker wat mee. Ik zei dat ik al gezocht had en ja, ook moonlight had ik al gezien. Maar ik kan nergens echt een *.apk ofzo vinden voor android. Alleen maar Linux crap enzo. Maar ik ben blij dat je de moeite hebt genomen antwoord te geven op mn vraag want die is nu inderdaad beantwoord.:p
 
tja verder kom ik helaas ook niet gezien het feit dat mijn telefoon alleen maar belt
van android heb ik voor de rest geen kaas gegeten.

ik het dit antwoord toch meer gezet omdat heel veel mensen niet weten hoe en waar ze moeten zoeken. dan zit er dus ook wel eens iemand tussen die dat wel kan.:thumb:

mijn ervaring met open source is dat het soms nog harder gaat dan betaalde software
en als ik er van uit mag gaan dat android wereldwijd veel gebruikt wordt
--is dat zo ?? --
dan kan je er op wachten tot er ook iets voor jou is.

succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan