Ipod op slot!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eflux

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2005
Berichten
323
L.S.,
Ik heb een Ipod 2gb. Ik wilde de ipod aansluiten op de pc maar dit werkte niet. Tot mijn verbazing zit mijn Ipod nu op slot!!! Dwz het display is wel verlicht maar de tijd staat stil en het kleine groene slotje in de bovenste balk is gesloten. Het schuifje boven is open en de toetsen doen het niet. Bijkomend probleem, ik gebruik mjin Ipod om te sporten.
Hoe kan ik dit probleem oplossen!:eek::eek:
 
Laatst bewerkt:
Schakel hold in en daarna weer uit. Vervolgens druk je menuknop en de middenknop tot het Apple-logo op het scherm verschijnt. Dit duurt ongeveer zo’n 6 tot 10 seconden. Het kan wel zijn dat je dit enkele keren moet herhalen.
 
Schakel hold in en daarna weer uit. Vervolgens druk je menuknop en de middenknop tot het Apple-logo op het scherm verschijnt. Dit duurt ongeveer zo’n 6 tot 10 seconden. Het kan wel zijn dat je dit enkele keren moet herhalen.

Beste rasger, bedankt voor de oplossing. De MP3 speler doet het weer. Ik zit nog wel met het probleem dat ik twee weken geleden mij PC opnieuw heb laten installeren en mijn HD opnieuw heb laten formateren. Helaas, de installatie diskette van mijn MP3 speler kan ik nergens meer terug vinden! Ik vraag mij wel af of ik nu nog wel muziek op de mp3 speler kan zetten. Ik zou niet weten op welke wijze ik e.e.a. via de pc zou kunnen bekijken wat er nu allemaal in de mp3 zit.
Graag advies.
Grtz,
Eflux
 
Ik weet niet of je wel een installatie-diskette nodig hebt. Mijn ipod is nog van de eerste generatie en de 'vul' ik gewoon met mp3's d.m.v. itunes...
 
Ik weet niet of je wel een installatie-diskette nodig hebt. Mijn ipod is nog van de eerste generatie en de 'vul' ik gewoon met mp3's d.m.v. itunes...
Mijn ipod is ook van de eesrte generatie. Natuurlijk deed ik dat met itunes:eek::eek:
Probleem opgelost!
Bedankt voor de hulp.
Grtz
Eflux
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan