vob en ifo files, 1 film?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jakey

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2010
Berichten
74
goedenavond!(bijna nacht haha)
Voordat ik hier post probeer ik altijd zelf het probleem eerst op te lossen door veel te googelen en alle forums door te spitten, maar deze kom ik weer eens niet uit! het zit als volgt!
Filmpje op de pc staan,
open de map,
2 mappen, audio_ts en video_ts, audio stond niks, dus ik pak de video, ik open de grootste file en begin te kijken, nu blijkt het dat ie maar 22 min lang was, daar stopte hij dus, even googelen, en ik kwam er achter dat ik de video_ts ifo file moet openen om gewoon de film te kijken zonder te branden, maar als ik die ga bekijken zie ik dat de film gewoon ander halfuur duurt zoals het hoort, maar, bii 22 min stopt ie doodleuk! iemand een ideetje? en als ik hem moet branden, zou niet weten hoe dat met zulke bestanden moet

Roept u maar!:d
 
Met welk programma probeer jij het af te spelen?

Ik kijk films altijd (niet-HD) met VLC player. Ik open het IFO bestand (paar KB's groot meestal) dus met VLC, en VLC speelt de film (incl. menu's indien aanwezig) netjes af.
 
Laatst bewerkt:
En wat als je de videobestanden in de afspeellijst zet, zodat alle bestanden na elkaar afgespeeld worden? (Heb je wel last van een kort zwartschermpje, omdat het weer van bestand moet verwisselen).

De oude VLC had altijd de optie om een Video.TS map te openen, die optie ben ik kwijt in de nieuwste versie.
 
Ja net wat jij zegt, ik kan dus wel de complete map openen heb ik net geprobeerd maar dan haaktie af op 22min, de eerste file die ik keek was dus maar zo groot, het vreemde is dus nu dat er dan ander half uur staat en hij toch weer op 22 stopt
 
Bewaar de installatiebestand en stuur het door naar mij, en installeer de nieuwste versie eens. Kijk dan of je (na het wachten van het opnieuw opbouwen van de lettertypen database) de volledige film kan kijken.
 
Oké! dat ga ik dan morgen even proberen! ben kapot moe namenlijk haha, begrijp dat je die versie die ik nu hebt wil hebben?
 
Uhh, eigenlijk wel :). In mijn profiel staat ergens een knop om mij een email te sturen. Upload het setup bestand naar Mediafire, en stuur de link naar mij toe. Alvast bedankt :)

Hoe je het ook went of keert, ik vind het nieuwe uiterlijk erg onduidelijk, bovendien mag ik constant wachten tot de font-cache-database-geval opnieuw gebouwd is, bij elke film!
 
Elke film weer opnieuw? Dat is geen gedoe man, ik ga hem nu even snel uploaden voor je;) Ik werk altijd met deze versie, nieuw is niet altijd beter(A), mijn pc'tje loopt niet voor niks als een tierelier op winows xp professional haha:p
 
heb je ook nog andere afspeel software geprobeerd ??
media player classic is ook een goede.
http://sourceforge.net/projects/guliverkli2/

je kan ook eens proberen de tweede .IFO te openen
kan je in vlc ook de geschiedenis wissen?? misschien blijft ie hangen op het feit dat je de eerste keer alleen die ene VOB opende.
of zet de film eens op een andere plek neer en een iets andere naam (dan is het voor vlc een andere film).
 
dat is ook geen slecht idee, ik zal het morgen eens proberen! ik ga nu eerst echt even proberen slaap te pakken haha, maar alvast, mijn dank!
 
Ik denk dat ik hem gewoon wil branden, iemand een idee hoe ik al die bestanden kan branden zodat het 1 film wordt?
 
ja hoor met ieder behoorlijk brandprogramma
kies voor de optie dvd film (video) branden, dan wordt er op de juiste manier gebrand.
 
Ik heb hem met imgburn gebrand, en tada! hij deed het nog niet haha, hij stopte weer bij de 22min, ligt dus toch aan het bestandje denk ik, toen dezelfde binnengehaald van iemand anders, voila, prima inorde! Ik zet hem opgelost, issie niet, maar wordt ie ook niet:p
 
Als het aan het bestand ligt, en je hebt hetzelfde ergens anders vandaan gehaald, dan is 'ie via een omweg wel opgelost, toch?
 
ik had 'm van ftd, dus ik denk dat ik paar rar's gemist heb ofzo!
 
altijd controleren met par2
maar daar hoeft het niet aan te liggen hoor
het kan ook heel goed een kapotte .IFO zijn (denk ik wel een beetje laat aan)

als je de eerste nog hebt kan je eens een truukje uit halen
gooi de eerste IFO uit de map >> kopieer de eerste BUP uit de map naar een tijdelijke plaats.
het BUP bestand heeft dezelfde naam als de IFO (behalve de extensie uiteraard)
verander nu de extensie van die kopie BUP naar .IFO
plaats deze IFO weer in de map
-je hebt nu dus eigenlijk de eerste IFO vervangen door een kopie van de eerste BUP-

start nu de film nog eens??

** info
BUP bestanden zijn back up bestanden van de IFO bestanden
en als het dus idd de IFO is die kapot is, dan zou dit moeten werken, tenzij de BUP ook kapot is:rolleyes:
 
Ja idd! Het is nu dat je het naar boven brengt, nooit aan gedacht! Ik heb het wel eens eerder gehad maar dan viel de audio op de helft weg toen heb ik dat ook gedaan! Helaas heb ik het vorige bestand niet meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan