Photshop Waar Beginnen Makkelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

mrjw1905

Banned
Lid geworden
23 nov 2010
Berichten
180
Ik wil gaan photoshoppen maar ik weet niet waar ik moet beginnen weten jullie misschien een goed programma waarmee je gemakkelijk kan beginnen?

Alvast Bedankt!!:thumb:
 
Je kan beginnen met tutorials op Youtube. Zelf ben ik gewoon wat gaan prutsen, en zo is mijn kennis qua mogelijkheden gaan groeien. (Komt ook deels omdat ik 'makkelijkere' programma's heb gebruikt, zoals GIMP, en Photofiltre)
 
Laatst bewerkt:
gimp ben ik al een tijdje mee bezig geweest en ik zou graag wat verder willen

Ik doe nu eerst dit zodat ik later fimpjes kan bewerken.
Ik weet alleen niet of dit ook wel de goede weg is.
Is er misschien een betere?
 
Laatst bewerkt:
hoe bedoel je filmpjes bewerken, want filmpjes bewerken doe je niet met photoshop.
 
Film bewerking en Foto bewerking is een totaal aparte sectie voor Film bewerking zou ik eerder gaan beginnen met Windows Movie Maker (free bij xp en vista etc...) en later met bijvoorbeeld
een zeer professionele en mooie editor als Adobe premiere elements 9 (of een andere versie van adobe premiere)

Succes, :thumb:
 
Film bewerking en Foto bewerking is een totaal aparte sectie voor Film bewerking zou ik eerder gaan beginnen met Windows Movie Maker (free bij xp en vista etc...) en later met bijvoorbeeld
een zeer professionele en mooie editor als Adobe premiere elements 9 (of een andere versie van adobe premiere)

Ik Vind Zelf Pinnacle Studio 14 HD wel goed
kom je echt heel ver ?... dan heb je altijd nog
Sony Vegas maar dan moet je wel heel ervaren zijn :)
 
Bedankt voor al jullie suggesties!!
Ik zal er zeker wat mee doen!
Wat vinden jullie van pinnacle studio 14 HD van asususer?
 
Verplaatst naar de juiste sectie !
Gaarne in het vervolg opletten, dank je wel !
 
@bruno-01
Ik heb jou bericht verwijderd.
Als je geen goede uitleg kan geven laat reageren dan achterwege !
 
Ik wil gaan photoshoppen maar ik weet niet waar ik moet beginnen weten jullie misschien een goed programma waarmee je gemakkelijk kan beginnen?

Alvast Bedankt!!:thumb:

Ik zal beginnen met een Photoshop website te joinen.
en vooral daar tutorials te gaan zoeken, want op youtube zit ook heel veel zooi tussen.
verder begon ik met het maken van Banners & Signatures.
ook is het belangrijk om door te hebben wat alles is en wat je er mee kan, als je dan zelf gaat vogelen met die dingen kom je al een heel end.
 
Ja hier komt het probleem ;)
Er zijn iets van 10.000 forums voor PS,
maar 3/4de is al 5 jaar niet meer bezocht.

je kunt iets gebruiken dat Google heet.
dan moet je een heel eind komen denk ik zo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan