Blu-ray downloaden voor ps3?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jakey

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2010
Berichten
74
Goedenavond!
Ik heb eens zitten googelen of het mogelijk is een blu-ray te downloaden en hem dan op een usb stickie te gooien ofzo en hem dan op je ps3 bekijken, is dit mogelijk? Heb er nog nooit eerder aan gedacht haha, kon er niet veel over vinden in ieder geval!

Roept u maar, andere tips en tricks hoor ik ook graag!

Groet, Jacco
 
Ik stream de films (Converteer ze eerst van MKV naar WMV dacht ik, is al even geleden dat ik een film gekeken heb) met Tversity.

Ik converteer de films (van MKV) met MKV2VOB. Wel tijdig beginnen met converteren, hoe hoger jij de kwaliteit wil, hoe langer het gaat duren.
 
Laatst bewerkt:
Oke dat is ook een manier ja! heb er al meer mensen van gehoord, ben beetje nieuwsgierig of het dus ook met usbtje kan ofzo.
 
Kan wel, maar dan zal je nog steeds de film moeten opsplitten in 2x 4gb (bijv.) omdat de PS3 enkel FAT32 ondersteund voor extern-opslag.

En de film moet dan ook nog een formaat hebben die de PS3 ondersteund.
 
maar waarom niet naar avchd op een dvd9 schijfje (een rw is na een paar keer ook hel goedkoop)

ik heb al een aantal avchd films gezien die 'ps3 friendly' zijn
en de kwaliteit is heel erg goed
 
Ja maar het gaat er dus om, dat het gebruiksgemak zeer hoog is, (luiheids niveau dus haha). Zou mooi wezen als je een mkv bestandje op een usb gooit, die in je ps3 doet, en dat hij hem dan herkent als blu-ray, acht de kans klein, ik ga het gewoon proberen!
 
MKV is meestal dusdanig groot dat het niet op FAT32 past. Omdat FAT32 het niet toestaat om bestanden groter dan 4GB te verplaatsen. Dus dan zal je 'em moeten opsplitsen in 2 bestanden.
 
There you've got a point! Dan wordt het een externe harde schijf, morgen even een nieuwe halen want me oude is naar de grootjes.
Blijkt dus als je hem met bier wilt dopen, dat ie het plots kan opgeven, ja raar he, vraag maar geen details haha.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan