Bevat de Xbox 360 nog fouten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rajeev

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2009
Berichten
357
Hey!

Ik ben nu in bezit van een Xbox (de eerste) waaraan ik heel veel plezier heb beleefd.
Nu wil ik overstappen naar een Xbox 360 S 250GB. Zijn alle problemen in deze console opgelost? Zoals dat het moederbord krom gaat staan, en dat de dvd-speler de spellen krast enzo?

Bvd!

Mvg,
Rajeev
 
In elke console zitten wel fouten. Helemaal foutloos zal het ook niet worden ook.
 
Ik heb zelf geen Xbox, maar het kan van alles zijn een update die de boel in de war gooit. Hardware die eerder stuk gaat dan de bedoeling is en ga zo maar door.(Dat bedoel ik met nooit foutloos)
 
-Red Ring of Death :)
-En het ligt er nu aan hoe je je XBOX 360 plaatst.
als je hem verticaal neerlegt dan maakt hij minder krassen op je cd dan horizontaal.
-Er is 1 keer een update door de war geraakt waardoor de XBOX 360 voor een paar uur niet meer te gebruiken was, dit is netjes opgelost door Microsoft.

-Natuurlijk de dingen die Crash opnoemde kan altijd en overal gebeuren met die consoles, maar het is niet de bedoeling of gebruikelijk.

Dit is een leuk artikel voor je ;)
Microsoft heeft namelijk toegegeven dat de XBOX 360 schade maakt aan je CD's.
http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=3604

(Natuurlijk Heeeeel lang geleden en bij de nieuwere versies is dit probleem verminderd, (niet opgelost dus)

verder een prima console waar je lekker garantie op krijgt een veel aanbiedingen.
het betalen voor internet en HD moet je maar accepteren anders raad ik je de PS3 aan.

-Luuk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan