emailadressen omvormen van outlook express naar outlook voor vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vriesacker

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2009
Berichten
140
Wie kent er een gratis programma voor het converteren van emailadressen van outlook express naar Microsoft Office outlook 2003
Dus van wab naar pst files.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Outlook voor Vista bestaat niet ....
Vista wordt geleverd met Windows Mail als opvolger van OE
In Win7 wordt helemaal geen mailprogramma meer meegeleverd.
Je kunt daarvoor Windows Live Mail downloaden (gratis)

Het PST-bestand wordt alleen gebruikt in Outlook als deelprogramma uit MsOffice.

Je zal voor een goed antwoord dus iets duidelijker moeten zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga er even voor het gemak van uit dat je gebruik gaat maken van Microsoft Outlook uit het Microsoft Office pakket. Klik op Bestand (engels File) > Importeren en exporteren (engels Import and Export)
Kies voor gegevens uit een ander programma of bestand importeren en druk op volgende. Een na onderste vermelding is "Outlook Expres of Windows Mail". Daarmee zou je alle e-mail en adressen die in het betreffende programma zijn opgeslagen moeten kunnen importeren. Deze worden daarmee in jouw pst file gezet. Let wel, dit kun je dus alleen uitvoeren op het systeem waar die gegevens staan. Heb je eenmaal je pst file maar werk je op een ander systeem, dan kun je de gegevensmappen daarna gewoon kopiëren. Let er daarbij wel op dat op dat moment Outlook niet geopend mag zijn.
 
Let wel, dit kun je dus alleen uitvoeren op het systeem waar die gegevens staan ....

Ik neem aan dat je weet dat OE niet meer onder Vista draait .... :confused:
En uit de vraag valt op te maken dat TS het heeft over Outlook op een pc met Vista .... of over Windows Mail op een pc met Vista ...
Kortom: jou antwoord heeft pas zin als TS heeft gereageerd.
 
Mijn antwoord werkt voor zowel OE als Windows Mail. Dat staat ook letterlijk in mijn post. Als je m'n antwoorden af wil kraken, doe het dan ook gefundeerd.
 
Mijn antwoord werkt voor zowel OE als Windows Mail. Dat staat ook letterlijk in mijn post. Als je m'n antwoorden af wil kraken, doe het dan ook gefundeerd.

Nou nou, kort lontje zeker .... ?
Ik wil ermee zeggen dat OE op een ándere computer staat !!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan