-LAGraphics' Photoshop Galerij

Status
Niet open voor verdere reacties.

LAGraphics

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2011
Berichten
89
galerijgif.gif


Welkom Leden en Moderators,

Dit is de plek om mijn Photoshop werk in de gaten te houden.
Voel je vrij om een vraag te stellen, kritiek te geven, of juist om mijn werk aan te moedigen. Het is allemaal Welkom!
Natuurlijk is er veel meer op weg, en ik houdt dan zeker dit onderwerp "up-to-date".​

-Signatures

aliensig.png


headhunterzsig.png


gtaivsig.png


darksig.png


cod2sig.png


assassinsig2.png


yoshisig.png

borderlandssignature2.png


samuraisigc.png




-Aanvragen

stonyplainsig.png


-Diverse

luukgraphics.png


planeu.png



Bedankt,

-Luuk
 
Laatst bewerkt:
2 en 5 vind ik wel wat speciaals hebben. De rest ook mooi gemaakt. Die bij diverse staat vind ik niet echt speciaal. Gebruik je brushes om ze te maken ?

beetje offtopic :) ik zag dat je in de beurt van arnhem woont. en dat je volgend jaar media vormgever gaat doen. ik zit zelf ook in de 4de en wil dat ook gaan doen. welke school ga jij?
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je Reactie, :)

Die bij diverse staat vind ik niet echt speciaal. Gebruik je brushes om ze te maken ?

Nee bij diverse heb ik geen brushes gebruikt.
want ik wilde met die straal jager een soort neutrale sfeer creëren :)

Ja ik woon in de buurt van Arnhem en ik ga hierna ICT Media Vormgeving doen, en de opleiding is op het ROCA12 Velp.

-Luuk
 
Oke, ik zou toch het roc a12 niet aanraden hoor je veel te veel slechte dingen over.
Toch zou ik bij die stralajager nog wat er bij doen is beetje saai mijn mening
 
Jij noemt het Saai, ik noem het Neutraal ;)
maar iedereen zijn style.
Ik hoor ook hele positieve dingen over het ROC A12, maar mocht je me iets willen vertellen dan vraag ik je om dat niet via dit Topic te doen.
Bedankt,

Ik heb even een experiment gedaan:

vicesig.png
 
Laatst bewerkt:
Ik ga ook volgend jaar mediavormgeving doen :) . Op Grafisch Lyceum Utrecht of ROC A12 Ede. Ik weet nog niet welke. Wel mooi spul hoor :) .
 
Bedankt voor je Reactie Jobbes :)
altijd leuk om te horen.

ben benieuwd hoe je het gaat vinden.
 
Mooi hoor, ik vind het ook erg knap voor een 15jarige. Nice.

Je doet ook aanvragen? Heb namelijk een mooie shot van mijn broertje genomen en ik wil hem graag in een stoere omgeving zetten met een tegenstander. Heb zelf geprobeerd hem tegen KungFu panda te laten vechten. Heb alle materialen ervoor maar ik weet de technieken gewoon niet. Zal er ook lang mee bezig zijn om alles te weten te komen.


Kan jij er wat mee?

Heb de afbeelding ook in een hogere resolutie (foto is gemaakt met 7MP camera).
 
Laatst bewerkt:
Hey Pesu,

Hartstikke bedankt voor je Support :)
Ja zeker doe ik aanvragen, en het plaatje van je broertje is precies goed. (daar kan ik wel wat mee)
Ik zal hem een stoere omgeving geven met een sterke tegenstander.
Resolutie is ook goed.

Ik ga beginnen :thumb:

Gr,
-Luuk

*moet hij tegen KungFu panda, of mag het ook Bruce Lee of Jackie Chan zijn ?

Edit:

Dit is een voorbeeld zodat je even kunt kijken of alles zoals wens gaat.
Alles kan veranderd worden en het is alleen maar even om te laten zien wat ik kan maken, (dit natuurlijk ook met Kungfu Panda)


karatekidj.png
 
Laatst bewerkt:
Ik had even zin om ze uit te knippen :)
Ik denk niet dat hij er mooi uit ziet in ieder geval niet bij mij :)
Misschien vind je het wel wat. Had nog geen zin in een achtergrond.

124yhkm.png
 
Goed gedaan :thumb:
helaas weinig actie en je hebt de nieuwe Karate Kid een beetje slecht uitgerenderd (daarmee bedoel ik de harde stukken die je nog ziet.)
Ik heb een klein voorbeeldje klaar dat in 5 minuten gedaan is.
(zie: mijn vorige post)

dan heeft hij alvast wat te kijken totdat ik echt aan de slag ga ;)


Let er wel op dat het een gevecht moet lijken, niet dat ze staan te dansen.
Maar je geeft zelf al aan dat je niet veel gedaan hebt :D
Toch goed gedaan!

-Luuk
 
Laatst bewerkt:
Ja ik weet het op mijn scherm zien alle hoeken nog heel hobbelig. Ik kan haast niks met mijn videokaart. Photoshop ziet er niet uit en pc is langzaam :).
Als ik mijn nieuwe videokaart heb zou ik wel wat moois maken.
Offtopic: Ik kan zelfs geen eens cod 4 doen op hoger dan 640 x 800 :)
 
Ow doe geen moeite,
het is verder ook niet belangrijk. maar wel lachen dat je meedacht.

COD4 op 640x800 lijkt me niet eens waard ;)
Verder gaan over Photoshop graag.
 
Ohh bedankt man! Ik liet het niet zien en hij kreeg zo een grote smile :p. Leuk dat je hem de nieuwe karate kid noemt xD. Die van RV94 vind ik ook leuk, zoiets is heel mooi voor bijvoorbeeld een poster. Ik denk dat ik er zelf nog een achtergrond achter zet.
Citaat:Ik heb een klein voorbeeldje klaar dat in 5 minuten gedaan is.
(zie: mijn vorige post)

dan heeft hij alvast wat te kijken totdat ik echt aan de slag ga ;)

Hieruit maak ik op dat je nog meer gaat doen? Bedankt man! Ik heb mijn broertje even gevraagd tegen wie hij wil vechten en Jackie Chan vind hij wel leuk.


Verder vind ik fotoshoppen heel erg leuk, heb alleen vaak problemen met layers. Dat ik iets wil copy pasten maar dat lukt niet omdat ik niet de goede layer heb. Vaak lukt het ook niet meer en dan geef ik het maar op xD.

Maar beide bedankt! Ook van mijn broertje!

EDIT: Heb net geprobeerd die van jou (LA Graphics) als achtergrond te gebruiken, maar de resolutie is te laag. Heb een Full HD scherm, kan je een Full HD bestand sturen? Ik kan ook wachten op het definitieve resultaat. Maakt mij niet uit.
 
Laatst bewerkt:
Hieruit maak ik op dat je nog meer gaat doen? Bedankt man! Ik heb mijn broertje even gevraagd tegen wie hij wil vechten en Jackie Chan vind hij wel leuk.


Ja ik begin nu pas.
Dit is pas de Beta versie van de Alpha Beta Versie 0.1 :thumb:

Ik ga kijken wat ik met Jackie Chan kan, en probeer dan om ze in een soort Japanse achtergrond te krijgen.
(met veel actie zoals in Dragon Ball Z.)

Lijkt dat je wat ?

**Fijn dat je broertje het erg leuk vind. daardoor wil ik alleen nog maar meer voor hem maken :p
Hij had beter de film rol kunnen krijgen voor Karate Kid ;)
 
Ik vind layers juist handig kan je even kijken of je met een onder er bij beter is dan zonder. Als je er geen honderden maakt is het nog wel uit elkaar te halen.
De basis van photoshop is best snel te leren bijvoorbeeld dat uitgeknipte plaatje is binnen 1 min gedaan. Zoek van google er leuk achtergrond en je bent zo klaar. Als je de tools kent :)
 
Inderdaad. Als je een beetje met laagmaskers kan omgaan heb je de basis al zeker gelegd en dan is de rest een eitje. Uiteindelijk moet je dan goede ideeën hebben. Dat levert de beste resultaten op. Dat is dus anders als bij programmeren, daarmee haal je de beste resultaten met de meeste kennis. Dat is dus niet met Photoshop :) .
 
Ja tuurlijk is de resolutie te laag,
het is iets van 600x500
maar ik weet niet wat jouw beeld resolutie is.

en als je hem HD wilt hebben heb ik ook HD plaatjes nodig (Achtergrond, Renders etc. etc.) dan wordt het een groot bestand.
kan je hem niet centreren ?

hier is nog wat:

karatekid.png


Als ik er een moet maken op jouw resolutie gaat me dat tijd kosten, en ik ben super druk met Exames, Hobbies en Stage dus dan komt het niet helemaal niet uit.
Dus niet dat ik het niet wil doen maar ik ben en beetje druk op dit moment ;)
hopelijk heb je daar begrip voor.
 
Laatst bewerkt:
Die vet gemaakt. Ik zou alleen de achtergrond nog wat meer actie doen. En de vuurbal iets meer doorzichtig doen. Voor de rest door de blur is er wat meer actie er bij toegevoegd.
Zijn alleen maar tips.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan