schilderij met regen regent niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jimhartkamp

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2008
Berichten
21
Kreeg een mailtje met de mededeling dit is ongelooflijk'
Het zijn schilderijtjes met regen, een riviertje en een waterval, dit alles zou moeten regenen en stromen. Er staat wel bij even wachten voor het werkt, maar ik kan wachten tot ik een ons weeg maar het werkt niet.
Heb ik iets niet geinstalleerd of zo?? Zowel op mijn laptop als op mijn desktop PC hij doet het niet.

Vr. Groeten en bijvoorbaat dank,
Jaap.
 
Is dat in de vorm van een bijlage?
Opslaan en scannen met antivirus/internet security/MBAM en dan openen?

Zomaar een mailtje krijgen? Onbekende afzender? Dat doet al alarmbellen rinkelen! De beveiliging zal dit wel niet toestaan. Moet je de instellingen wellicht aanpassen. Veilige afzender of afbeeldingen tonen > toestaan.
 
Laatst bewerkt:
Het komt van een kennis. Ik heb zoiets vorig jaar al eens gehad op een andere PC en toen werkte het wel.
 
Dan moet je de instellingen wijzigen. Bij WXP Ootlook Express zit dat onder > Extra > Opties > Beveiliging
Windows Live Mail kan ik niet zien. Mijn PC met W7 is ter reparatie.

Afbeeldingen toestaan > (is minder veilig) of de afzender toevoegen aan > Veilige afzender.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb "microsoft outlook" maar onder extra>opties vind ik geen "beveiliging".
 
Dan kan ik je niet verder helpen, want ik heb geen MS Outlook. Kijk eens bij de > Helpfunctie van dat programma.
 
windows is op een gegeven moment (met outlook voorop) overgegaan op het onveilig vinden van bewegende afbeeldingen, .gif bestanden
oftewel gif beweegt niet meer of wordt helemaal niet meer getoond.

als het om gif bestanden gaat en je weet zeker dat ze veilig zijn:
laat de afzender ze inpakken in een .zip en deze mailen
kies in outlook voor het opslaan van de zip
pak de zip uit
en open de gif in internet explorer of een andere browser
 
Ik heb het mailtje naar mezelf doorgestuurd naar mijn oude laptop met XP.
En daarop werkte het wel, het regende en het riviertje stroomde.
Misschien, maar ik ben geen techneut, heeft het te maken met Windows7 dat ik heb met 64 bits en dat die schilderijtjes alleen werken op 32 bits. Ik heb wel meer oude progjes die niet meer werken met 64 bits.

Vr. Groeten Jaap.
 
De regen plaatjes werken met Java applets, werkt dat wel als je op een internet pagina staat?

http://www.anouksweb.nl/javaapplets/regenapplet/body_regenapplet.php

http://members.home.nl/karin11/Fat%20Fun/GrappaRBO.htm

Zoniet, dan is dat waarschijnlijk het probleem; Java-applets schakelt u als volgt in:
Klik op Internet-opties in het menu Extra, open het tabblad Beveiliging en schakel het selectievakje Aangepast niveau in.
Klik in het vak Instellingen op Java inschakelen onder Java-machtigingen, klik op OK en klik nogmaals op OK.
 
In mijn internet browser "windows internet explorer" werkt het wel.

Maar waarom niet in outlook mail programma?
 
Waarschijnlijk staat het in Outlook bij de opties ook ergens uitgeschakeld, misschien bij beveiliging o.i.d.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan