Pinnacle 14 wil geen importapparaten herkennen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

john60

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 feb 2011
Berichten
2
Beste lezers, help me, ik wordt er wanhopig van. :confused: Een paar maanden geleden heb ik windows XP vervangen door windows7 Ultimate. Een enorme verbetering. Daarna Pinnacle 14 geinstalleerd. Daarna zijn nog wat drivers voor win7 vernieuwd.
Nu wil ik video importeren vanaf m'n firewire ingang met m'n camera. Helaas wordt de camera niet herkent. Ook de TVkaart met analoge tv en video wordt niet herkend als importapparaat.

De tvkaart werkt wel gewoon in Windows mediacenter. Wat moet ik doen?
John
 
Drivers voor W7 zoeken voor die apparaten. Mogelijk werken Vista drivers als je geen W7 drivers vinden kan.
 
Ik heb met Driver Whiz de laatste drivers laten zoeken en geinstalleerd. Werkt Mediacenter dan wel met verkeerde/oude drivers en Pinnacle niet? Zou het zo kunnen zijn dat ik door eerst Pinnacle 14 erop te zetten en daarna pas de drivers te installeren ze niet zie?
John
 
Ik krijg steeds bij het opstarten van Pinnacle de foutmelding:

"Importer werkt niet meer" Er wordt naar een oplossing van het probleem gezocht"met een snel scrollend voorgangsbalkje.

Ik kan dit wegklikken, maar import in Studio 14 doet het dan niet.Programma crasht dan.
Pinnacle verwijderd en opnieuw geïnstalleerd zonder resultaat. Bij Trial versie 15 hetzelfde probleem.
PC: cpu Intel i7 860, 2,8 Ghz, 4gb ram, windows 64 bit
Heb pinnacle gedeïnstalleerd. Er bleek nog een versie van Ulead 10 op de pc te staan, deze ook na veel moeite verwijderd. Gescand op defecte koppelingen reg clean gedaan, daarna p. weer opnieuw geinstalleerd. Helaas weer een melding"importer werk niet meer". waarna bij keuze op tab Importeren, het programma weer crasht.
Kunnen het conflicterende drivers zijn? Hoe te vinden, welke? Voorbeelden?
Ken geen andere pc deskundige

Wie weet raad. Gebeurd met de originele versie van studio 14.
 
Wat is er veranderd aan je PC sinds ie het nog wel deed? Een programma, driver of Windows update geinstalleerd? Heb je systeem herstel aan staan, ga dan eens een tijdje terug..

Maar maak voortaan je eigen topic aan, dit werkt verwarrend..
 
Laatst bewerkt:
compatibiliteit instellen op oude versie (voor tv kaart en fire wire)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan