Download loopt vast, zelfs bij plaatjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wiresetc

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2011
Berichten
8
Hallo iedereen,

In de titel staat het probleem al vermeld: alle downloads lopen vast. Vooral bij sites als MegaUpload, FileServe enz. Helaas komt het ook wel eens voor dat tijdens het downloaden van een grote afbeelding (>10 mb) het probleem ook kan voorkomen.
Vandaag probeerde ik bijvoorbeeld een aflevering van de serie 'Kore wa Zombie Desu ka?' te downloaden vanaf FileServe.
Ik heb een printscreen genomen van het scherm (link)
De download heeft het nog redelijk lang vol gehouden, maar bij 90% houdt deze het voor gezien. Zonder foutmelding verliest het de verbinding en veranderd de snelheid in een vraagteken.
Weet iemand misschien meer informatie over dit probleem, of waar dit aan zou kunnen liggen. De browser die ik gebruik is Opera 11 en mijn besturingssysteem is Windows XP. Als er geen oplossing voor is, zou het dan mogelijk zijn om met een soort download manager de afleveringen te kunnen downloaden? Alvast bedankt voor de hulp!
 
Bedankt voor de reactie.
Heb het programma gedownload en geïnstalleerd. Het werkt goed bij plaatjes downloaden, maar helaas niet bij sites als MegaUpload en Fileserve.
Het probleem komt daar nog steeds voor. Na een tijdje zegt het programma "server geeft geen reactie" en kan niet meer verder downloaden.
Opnieuw starten lukt wel, maar daarna stopt de download weer met dezelfde foutmelding.
Is er nog iets anders dat kan helpen?
 
Is het niet zo dat je een gratis account hebt met beperkte downloadmogelijkheden? Het feit dat de server de download onderbreekt e/o afbreekt is mss een aanmoediging om een abonnement te nemen? Of het is je antivirussoftware/internetsecurity die de zaak afbreekt, ik zeg maar wat. Heb het zelf in het verleden ook wel eens meegemaakt, toen ik het bestand via een andere site/mirror probeerde te downloaden kwam het wel binnen.
 
Zou inderdaad goed kunnen zijn dat de site zelf de download link verwijderd zodat de mensen eerder een abonnement nemen.
Maar is er geen programma dat van meerdere links 1 bestand kan downloaden?
 
Momenteel zou ik het niet weten, ik hou me wel redelijk op de hoogte maar als ik er zelf niets in zie dan vergeet ik het weer. Er wordt zoveel aangeboden tegenwoordig. Je zal tot straks moeten wachten tot er meer mensen online zijn die wellicht nog ideeën hebben.
 
Ok, ik hoop dat er zo'n soort programma bestaat.
Ben ook nog wat vergeten erbij te zeggen. Bij het streamen van video's kan de laadbalk vastlopen.
Dat is raar, want ik merk niets van een verlies van verbinding. Het kan dus ook een 'normaal' internetprobleem zijn.
Hopelijk is er een oplossing voor, want al dat herladen wordt een beetje irritant.
 
Heb net wat ontdekt. Het is niet de site die de link weggooit. Bij Mediafire werken de downloads ook niet, maar ik kan ze wel stoppen en hervatten.
De link is er dus nog steeds. Ook net bij het downloaden van een patch voor een spel liep de download vast, maar kon is het hervatten.
Weet iemand de echte oorzaak en/of een oplossing?
 
"Is je vraag opgelost?" kreeg ik net als mail. Nee, helaas is mijn vraag nog niet opgelost. In de mail stond ook dat ik een bericht moet plaatsen om de thread weer naar boven te krijgen (de zogenaamde 'bump'). In het kort: Weet er iemand iets waardoor internet het wel doet?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan