ondertitels bij 3d film

Status
Niet open voor verdere reacties.

bigg

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2009
Berichten
18
help!

ik heb een 3d tv met bluray speler, hoerah! maar.. ik ben nu al dagen bezig om mijn srt bestand zodanig te manipuleren dat ik hem met mijn blueray speler in 3d af kan spelen bij de film. de ondertitels werkt niet zo, wordt helemaal door elkaar gegooid in 3d modus. Ik heb het programma 3d-subtitler gebruikt om mijn srt om te zetten in sup, maar die kan niet via mijn speler, omzetten naar idx/sub lukt wel, maar doet het gewoon niet.ik kan hem wel selecteren met de bluray speler, maar is niet zichtbaar. ook kan ik hem op geen andere manier openen met andere software. wat moet ik doen?? ik weet het niet meer.. ik vind op internet wel veel info, maar niets waar ik wat aan heb, misschien die ik iets verkeerd bijv fonttype (staat op arial narrow), fontsize (44), character table (staat west europees) framerate 23.976, set forced: not forced, vertical position 868, border thickness 5. delete PNG heb ik ja, output kan in 720 of 1080. ik weet niet wat ik moet doen, ik heb al twee of drie virussen binnegehaald met allerlei shady software.. weet iemand hoe ik dit voor elkaar krijg? dank!
 
ik zit met het zelfde probleem maar ik zie wel de ondertitels als ik via een hdd afspeel met de blurayspeler maar dan zie ik de helft links en de helft rechts en ik heb het srt. bestand door de 3Dsubtitler gehaald maar ik heb wel alle bestanden de zelfde naam gegeven anders zag die bij mij de bestanden ook niet.

maar nu blijf ik nog steeds met het probleem dat de ondertitels uit elkaar zijn ik ben er al
het hele wekend mee bezig als ik het antwoord weet zal ik het je vertellen

mvg reflection
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan