mkv naar avi omzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

john ross

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 jan 2006
Berichten
1.016
Hallo,

hoe kan ik een mkv film omzetten naar een avi file zodat mn dvd speler hem kan afspelen.Ik heb geprobeerd met winavi converter maar het beeld trekt op niets(blokvormig beeld). zie bijlage.
Wat is er niet goed ingesteld?nok.jpg ok.jpg




Als extra bijlage zit er nog een gspot file bij van de goeie en de minder goedegspotok.jpg gspotnok.jpg


Hopelijk kan iemand helpen
 
Laatst bewerkt:
Format factory kan ook mkv files omzetten naar avi.

Programma is ook in het Nederlands en zoals wij Hollanders het graag zien gratis.
 
Hou er wel rekening mee dat de kwaliteit van mkv files over het algemeen beter zijn dan die van avi. MKV is namelijk een container die meestal gebruikt wordt voor HD films, wil je dezelfde kwaliteit met avi, dan wordt het bestand vele malen groter ;)

Heb je veel/vaak mkv films dan kun je misschien beter een Mediaspeler kopen, dan kun je de mkv films op een externe schijf/USB stick zetten en met HD kwaliteit op je TV bekijken of via je netwerk rechtstreeks vanaf je PC :thumb:
 
@ minal: bedankt voor links,ik ga die zeker verder bekijken

@jackall:heb ik reeds geprobeerd maar resultaat niet echt naar mijn zin

@heriestorm: ik ben aan vernieuwing toe maar voorlopig heb ik nog een analoge tv met een gewone dvd speler die divx afspeelt maar het resultaat is ook nog niet echt naar mijn zin en
zoals je aangeeft :het bestand is veeeeeeeeel te groot.




bedankt voor de reacties maar ik zoek het verder uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan