via pc op werk verbinden naar thuis netwerk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hasie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
1.049
allereerst hoi iedereen

ik heb een vraagje
ik heb thuis en op de zaak beveiliging systemen aangesloten (4 camera`s) met netwerk
dus als ik thuis ben heb ik upc kabel draadloos router en ik typ tfp 192.168.2.000 bijvoorbeeld dan zie ik op de pc de camera`s
en dit geld ook voor als ik op de zaak ben ook met draadloos router provider tele2
maar daar heb ik een programatje die heet netviewer.exe
als ik die opstart en de ip op 192.168.1.1 zet dan kan ik met gebruikersnaam en wachtwoord inloggen en zie ik de camera`s op de zaak .

nu is mijn vraag kan ik thuis ook naar de camera`s op de zaak kijken en natuurlijk ook andersom dus als ik op de zaak ben naar de camera`s van huis kijken.

alvast bedankt voor jullie reactie`s
vriendelijke groeten
hasie
 
heey,
ik denk dat je dan je camera's moet ''uploaden'' bij je router naar een ander ip buiten je router. als het goed is zou je ze zo moeten kunnen zien. k weet alleen niet meer hoe dat nou precies heet.:confused:
 
Zou misschien wel kunnen, moet je prive in kunnen loggen op de server op de zaak.
Zit wel een risico aan vast, het is en blijft een externe ingang op een zakelijk netwerk, kan dus gehackt worden. Elke ingang van buitenaf is een verzwakking van je beveiliging.


Groet Jan
 
ik snap dat ik dat er gehackt kan worden ! maar dit gaat alleen over de camera`s die de straat zien om de huis heen en om de zaak heen.
dat mag iedereen wel zien van mij. ik heb op de zaak ook een monitor waar de klanten ook mee kunnen kijken.
dus er is niets privé. ok ze kunnen wel hacken op mijn pc omdat de lijn open is maar met de pc doe ik niet veel bijzonders ja marktplaats en googlen wat filmpjes downen enz enz. dit geld ook voor de zaak als we niets te doen hebben even een spelletje spelen googlen dus voor de hacker ( GET A LIVE )
mijn boekhouding gaat op ouderwetse wijze gewoon met de kasboek alles invullen. (omdat ik de PC niet vertrouwd) ook al is die goed beveiligd waar een wil is is een weg zeggen ze toch altijd.

dus kortom iedereen mag mee kijken (liever niet ) maar als ik het zelf maar kan zien :D

groetjes hasie
 
Laatst bewerkt:
Hallo Hasie,

Ik zit nu met hetzelfde probleem, hopelijk heb jij het intussen al opgelost en kan je mij helpen, ik wil graag vanaf de zaak inloggen op mijn cameraset thuis.
 
hoi marcel
ik heb met remote desktop van windows gebruikt dat werkte niet zo best
toen heb ik maar teamviewer gebruikt werkte wat beter het is wel wat omslachtig maarja
ik kijk nu op mijn desktop van de pc op de zaak of andersom, en via de desktop laat ik de pc inloggen op de camera en ik heb beeld :d

probeer is https://join.me/ is ook makkelijk heb je een idee
je can aleen de screen sharen of je geef ook toesteming voor de opdrachten dat je de muis ook deel.
helemaal gratis en snel ook .

veel sucses
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan