Van foto's video's maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

j-a

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2006
Berichten
101
Hallo,

De titel lijkt me duidelijk. Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een dergelijk programma en heb er ook al enorm veel gevonden. Ik kan alleen niet iets vinden wat nou echt geschikt is. Het moet een programma zijn waarmee ik foto's achter elkaar kan zetten en er een achtergrondmuziekje achter kan zetten. Het liefst iets open source. Graag wat adviezen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gezocht, maar het staat helaas niet op mijn computer. De installatie loopt er traag. Tot 32% gaat het hard, nu ben ik zo'n tien minuten bezig om van dat stuk tot aan 38% te komen.
 
Nou ja probeer het daarmee, als de download lukt.
Het zou daarmee kunnen lukken.
Succes!
Ik lees het wel.
Goedenacht.
 
Kwam wederom niet verder. Heb nog een ander programma gedownload, maar dat bleek alleen voor fotoalbums te zijn.
 
Raar dat je Windows Movie Maker niet kunt downloaden, heb je langzaam Internet ofzo, bij mij is hij zo binnen.
Met Windows moviemaker kun je namelijk leuke filmpjes maken van je foto's, deze heb ik ermee gemaakt;

[video=youtube;eLIHIUKmkwU]http://www.youtube.com/watch?v=eLIHIUKmkwU[/video]
 
Ik heb dat programma van Pederoco gebruikt en er inmiddels een filmpje meegemaakt. Werkt heel handig moet ik zeggen. Ik zie in het filmpje van Hereistom wel dat Windows Movie Maker hele mooie functies heeft qua overgangen enzo. Ziet er mooi uit, het filmpje. Aan de internetverbinding kan het niet liggen. Denk dat we hier een bovengemiddelde internetverbinding hebben.
 
Fijn te horen dat het nu wel is gelukt, kun je nu ook leuke filmpjes maken :thumb:
Gek dat hij het met deze link nu wel doet :rolleyes:
 
Inderdaad erg vreemd. Maar wel mooi. Heb al het één en ander geprobeerd, erg handig programma. Bedankt iedereen.
 
Graag gedaan en misschien zien we nog eens een leuke fotofilmpje van je :d
Dit is een ander filmpje die ik er mee heb gemaakt;

[video=youtube;9rZRbUaZ2CE]http://www.youtube.com/watch?v=9rZRbUaZ2CE[/video]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan