Ipod 5th G zilver 120 Gb geeft veel foutmeldingen bij syncen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

satantrust

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2008
Berichten
23
Luitjes,

Mijn Ipod (zie titel specs) geeft veel fouten bij het synchroniseren met Itunes. Ik krijd de fouten zoals (-48), (-50), (-53) en (-63). Ik gebruik Windows 7 ultimate.

Ik merkte een probleem op met mijn Ipod, omdat het een aantal nummers niet meer afspeelde. Dus ik de Ipod hersteld en opnieuw gesynchroniseerd, maar toen kwamen de fouten. Ik heb hem al hersteld, Itunes leeg gemaakt, itunes + alle andere dingen handmatig verwijdert, andere schijfletter gegeven aan mn ipod, nog een keer hersteld, maar nu geeft het het alsnog aan!

HELP!!!
 
Sowieso: Er is toch nog geen 5de generatie Ipod?
en nog iets: een Ipod met 120GB:eek:
zilver 120 Gb
. Dus of er zijn typfoutjes gemaakt of dit gaat om een namaak ipod. Die komen veel voor in japen en china enzovoorts. Daarom kan je je snel vergissen aangezien er maar super kleine aanpassingen in zitten... Gewoon terug naar de winkel zou ik zeggen;)
 
Laatst bewerkt:
Niet zo bijdehand hea;)

Nee het is een 5de generatie classic, ja dat is een echte apple!
We zijn niet in nederlandse les he
 
Nu een ander progje gebruikt(sharepod) precies hetzelfde probleem. Na een aantal nummers kapt ie er gewoon mee.

Oww een terug naar de winkel.. er zit geen garantie meer op....

Gr Jelle
 
iTunes verwijderen is nooit een goed idee! Kijk eens of je USB poorten en kabels wel goed zijn!
 
Laatst bewerkt:
Ga eens langs een Apple winkel, misschien kunnen ze je daar verder helpen, mijn opties zijn even op ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan