Bestanden delen via Internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

america

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2005
Berichten
93
Hoi ,

Ik weet niet in welke sectie ik mijn vraag moet plaatsen, dus gok maar op deze rubriek?

Ik wil graag met een groep van 8 personen bestanden kunnen delen via internet; dus dat je ergens inlogt en dan bestanden kan bekijken , delen, evt. ophalen en printen.

Het hoeft niet gratis, we willen er best wat voor betalen, maar het moet vooral handig in gebruik zijn omdat niet iedereen van deze club evenveel verstand van computers heeft. Ik heb al verschillende tips gehad, maar de een was helemaal engels, de ander was weer met heel veel toeters en bellen en daardoor zo onoverzichtelijk. KPN heeft ook zoiets, maar die is nu eigenlijk net weer een beetje duur, omdat je per gebruiker betaald....
Nu weet ik het even niet meer.

Heeft iemand voor mij een suggestie, gebruikers-ervaring o.i.d ??

Alle tips zijn welkom

alvast bedankt

groet America
 
probeer dropbox ens.. heel handig... en kan het geheigen uitbreiden tegen betaling...
 
Dit is freeware, en werkt naar mijn mening ook wel aardig goed.

http://filezilla-project.org/

Hiermee heb je een Server & client versie. Iedereen die wilt sharen moet zo-ie-zo de client versie op de computer hebben. De computers die moeten gaan delen moeten ook de server versie nemen. Mooi is met dit progamma, dat je gebruikersrechten kunt toepassen. Dus de ene mag wel in die shared mag komen, maar niet schrijven, etc.

Hoop dat je hier wat aan hebt!

Delta Hawk

ps: Wat Ginojo zegt is uiteraard nog gemakkelijker, alleen kun je geen rechten instellen per user. Net wat je prettiger vind.
 
Ok, dankjullie wel voor jullie snelle reacties.

Ik ga beiden even uitproberen, had al wel eens van Dropbox gehoord, maar niet meer dan dat.
Tot zover bedankt!
 
ow, sorry. dan heb ik over dat stukje heen gelezen... :p Suc6
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan