muziek sorteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

iTriv

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2011
Berichten
6
een goedemiddag.

ik heb een redelijke muziek collectie (circa 10.000)
en ik deel die met mijn ouders en andere familie.
nou heeft iedereen een eigen smaak en dus ook eigen voorkeuren
daarom vroeg ik me af er een prog is om zegmaar de naam van de luisteraar (bv iTriv) te typen, en dan kijkt hij naar alle muziek die ik "aangevinkt"heb. en dus niet die van de anderen.
is hier een programma voor?

groeten.
 
Zoiets

Dat is een mooi programma. Alleen werk ik met iPhone en iPad. Ik ben dus bang dat als je ze in dat programma bewerkt het niet in de mappen veranderd word... Weet je of dat wel zo is?
 
nee want je kan er geen custom tags aan toevoegen :( dat is in princippe wat ik wil.
dat ik gewoon de naam van de degene die het wilt afspelen en dat hij dan alleen de nummers die die persoon heeft aangevinkt kiest.
ik weet dat ik moeilijk ben :p
haha
 
ik denk dat ik een goede oplossing heb die aan je eisen voldoet. Je kan meerdere itunes-bibliotheken maken. Als je itunes opstart moet je een toets in gedrukt houden: option/alt (bij mac) of shift (bij windows). Dan krijg je een venster met: "maak bibliotheek aan" en "kies". Dan klik je op "maak bibliotheek aan", en die geef je dan een naam, bijvoorbeeld de naam van de gene van wie de bibliotheek is. Dan maak je voor iedereen een bibliotheek aan, en dan zet je in elke bibliotheek muziek. Als je dan voortaan itunes opent, dan moet je weer die toets ingedrukt houden, op kies drukken en dan de bibliotheek selecteren die je wilt openen.

Ik hoop dat je iets aan de informatie hebt, als je het niet snapt moet je het zeggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan