Touch music center,kan de laptop hier ook op worden aangesloten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sitas

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2001
Berichten
363
Bij de aldi hebben ze nu een aanbieding waarmee je de muziek van oa je I phone kunt beluisteren, zie onderstaande omschrijving.

Nu is mijn dochter binnenkort jarig en omdat ze heel veel met muziek doet op haar laptop en ze hierbij geen bozen heeft leek me dit wel een leuk kado. Alleen vroeg ik me af of je de laptop hier ook op kunt aansluiten om de muziek te beluisteren die daarop staat.


Nu is er ook een soort docking station speciaal voor de I Phone incl wekkerradio van logitech, dat leek haar ook leuk.

Ik denk dat ze aan die andere vd Aldi meer heeft in de toekomst. Wie heeft advies?

Bedankt alvast,

oregano

http://www.aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_07/OFF01.SHTML


Speelt al uw digitale muziek, zowel van geheugenkaartjes, usb-sticks en cd’s als via de AUX-ingang of iPod en iPhone dock. Gebruiksvriendelijke touchbediening. RMS vermogen 2x 20 watt.


touch music center.jpg
 
Volgens de beschrijving zit er een AUX aansluiting op, als de laptop een uitgang heeft voor geluid, dan zou die dus op de AUX aansluiting kunnen.
Mooier is nog als ze een iPhone heeft, om daar de muziek op te zetten met iTunes en de iPhone dan op het systeem te plaatsen.

Als ze geen iPhone heeft is een goedkopere uitvoering zonder telefoonfunctie een iPod touch, daarop kan ze dan ook alle muziek zetten en deze op het systeem plaatsen om zo makkelijk de muziek af te kunnen spelen.



www.iPodtouchforum.tk
 
laptop aansluiten

Hoe kan ik zien of de laptop een uitgang heeft voor geluid/ ik denk het wel want ze heeft er ook wel eens van die minispeakertjes op aan gesloten waar je batterijen in moet doen , dat is met zo'n klein 1 polig stekkertje, net als ie van de koptelefoon zeg maar.
Hoe sluit ik dan vervolgens de laptop op die boxen aan van het apparaat (touch music center). Ze krijgt half april een I phone via een vriendin, kun je dan zowel de muziek vd I phone als van de laptop afspelen of moet je dan eerst weer snoertjes verwisselen?
Op de doos staat o.a:
aux-ingang voor aansl;uiting van externe apparaten zoals Mp3 spelers
kaartlezer
usb aansluiting
aux-ingang (2x tulp (wat is dat?
video uitgang (tulp)

bedankt!
 
Je kan inderdaad een kabeltje kopen van de koptelefoon uitgang naar die tulp (AUX) ingang. Tulp stekkers zijn meestal een rode en witte (links en rechts) voor geluid, een kabeltje als deze;
cinchminijack02.jpg


De aansluitingen op een laptop verschillen vaak per laptop, maar als je hier naar het onderste plaatje kijkt, dan zie je dus daar dus ook Audio L+R staan, daar kunnen dan ook tulp stekkers op, als dat er niet op zit, dan met kabeltje zoals hierboven op de koptelefoon uitgang;
32pw9520_12_cow_.jpg



De iPhone of iPod touch kun je er gewoon op zetten, dus zonder kabels klik je de iPhone er gewoon op;
2511434895_286af2131f.jpg




www.iPodtouchforum.tk
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan