Hotspots in Frontpage 98

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwollenaar

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 feb 2011
Berichten
4
Als ik in Frontpage98 een hotspot (vierkantje/rondje) over een gedeelte van een afbeelding heen leg werkt deze hyperlink offline uitstekend, maar na het upoloaden op internet werkt de hotspot hyperlink nog wel maar de afbeelding wordt dan niet getoond.
Opnieuw uploaden zonder hotspot laat gewoon de Jpeg afbeelding weer zien.
Aangezien ik dit in het verleden probleemloos kon doen vraag ik mij af wat er veranderd is...ik hoop dat dit iemand bekend voorkomt, groet, Zwollenaar
 
Frontpage 98... wow, ik kan me niet voorstellen dat dat een bruikbaar resultaat oplevert (doet het kennelijk ook niet in dit geval). Zelfs Frontpage 2000 gooit nog allerlei rare code door sites heen waardoor ze, behalve in IE, vaak niet goed werken. ik raad je aan Kompozer eens te proberen. Gratis en een heel stuk moderner dan Frontpage.
 
Dankje voor je info, maar kun je in kompozer ook hotspot linkjes op details in een afbeelding maken?, groet, Zwollenaar
 
Welkom bij Helpmij, zwollenaar :) Ik verplaats de vraag naar de juiste sektie. De link in de e-mail brengt je er direct naar toe.
 
Beste Mumzel, Neem me niet kwalijk, en Naarling, dank je voor je goede adviezen, ik ga er mee aan het werk
 
@Naarling,
Kompozer voorziet niet in het aanleggen van een image map waarbij je dus een gedeelte van een image kunt selecteren voor een hyperlink.
Zelf beheers ik de HTML techniek te weinig om het handmatig te kunnen aanleggen.
Maar het rare is dat de met Frontpage aangelegde hostpot wel lukt als je de page offline vanuit je eigen map bekijkt.
Maar vanaf de server op internet bekeken werkt de hotspot no9g wel maar is de image verdwenen.
M'n probleem is dus nog niet opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan