Ipod Touch 32GB of 64GB?

Status
Niet open voor verdere reacties.

patjebond

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2008
Berichten
119
Altijd een leuke vraag, een Helpmij-lid die komt met de vraag moet ik een 32GB of 64GB kopen?

Ik zat hier namelijk over te twijfelen. Ik heb nu 105 losse nummers + 9 deadmau5 albums op mijn PC staan van 1,99GB totaal. Dit is voorlopig wel even genoeg maar ik zoek natuurlijk weer elke keer door naar nummers die op de radio te horen zijn. Maar nu wil ik er dus ook nog een aantal films opzetten en natuurlijk veel games/apps! Neemt dit echt veel ruimte in beslag? En die HD foto's en filmpjes?

Ik had net een iTouch 64gb op het oog maar deze blijkt nu nog 12 pond (exporteren vanuit Engeland, ebay.co.uk) extra verzendkosten te zijn. En ik had net genoeg voor de iTouch zonder die verzendkosten -.-, er stond namelijk bij Free P&P, maar dit was kennelijk alleen binnen UK.

Maar toch twijfelen of ik niet genoeg heb aan die 32GB, want zo'n grote muziekluisteraar ben ik ook weer niet!
 
Laatst bewerkt:
Als je alleen voor muziek gaat dan is 32GB genoeg, maar wil je er ook foto's en films op zetten, die je dus ook kan maken met de iPod touch zelf, dan zou ik voor de 64GB gaan :thumb:



*KNIP*

Link verwijderd, Jackall
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk inderdaad dat ik ga voor een 32GB,

heeft iemand enig idee hoe groot 1 zo'n foto/filmpje die door de iPod genomen word is?
 
De filmpjes die ik heb gemaakt met de iPod touch 4G zijn ongeveer 1GB per uur. Ik heb er ook gewone films op staan die zijn geconverteerd naar het iPod formaat ongeveer 1,5GB per film. En ik heb er ook videoclips op staan die zijn ongeveer 100MB.
Zo heb ik de de top 40 met videoclips en dat is bij elkaar bijna 5GB.
Een 8GB iPod touch is dus altijd te klein, 32GB gaat wel, maar dan moet je er gewoon niet teveel erop zetten, want de foto's en Apps nemen ook nog aardig wat ruimte in beslag, dus wil je er films en spelletjes op dan is 64GB aanbevolen.
Op mijn iPod touch 64GB heb ik nog 3GB aan ruimte over :d


www.helpmij.nl
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb zelf een 32 gb, ik heb nu zo'n 120 apps en games, 600 foto's en 30 videos, 4 volledige films en 200 nummer en alsnog heb ik 18 gb over ;) Volgens mij is 64 gb echt overdreven, of je wilt hem volpompen met extended mixes, hd films etc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan