Gratis nieuws server gezocht!

Status
Niet open voor verdere reacties.

pascallino

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2009
Berichten
167
Hallo allemaal,

Normaal download ik films en games met het standaard Ziggo abonnement van me'n pa.
Nu kwam ik er vandaag achter dat daar een limiet van 10 GB op zat per maand.
Nu kan ik niet meer downloaden tot 1 maart.
Ik moet nog 378.625 KB downloaden en zoek een hele poos al een gratis nieuws server.
Ik gebruikte eerder wel eens just4today.net maar daar krijg ik steeds "Unable to connect!". Weet iemand nog een gratis nieuws server met 10 dagen retentie?
Ik gebruik grabit om de bestandjes op te halen.

Met vriendelijke groet,
Pascallino
 
Hallo,

Ik kan natuurlijk niet in je portomonee kijken,maar voor paar euries heb je een goeie payserver met een behoorlijke retentie,dus ja wrom zo je eige martelen:D
 
Er zijn er ook genoeg, waarbij je 1 sms stuurt van €1,50, kun je 24 uur downloaden.
 
Anders neem je Eweka voor één dag ! Kost geen drol...... 1.10 voor 24 uur en dan kan je mooi de rest binnenhalen !
 
Had niet gekeken, maar alvast wat hoger aangegeven voor die 24 uur.:p
 
Ik heb niks uit te geven ben op het moment blut.
Vandaar de titel GRATIS news server.
 
Gratis voor zover ik weet alleen via je eigen provider.
 
Blut is een groot woord, alsof je niet 2.50 contant hebt. of dergelijk, of vraag aan je vader of hij 2.50 overmaakt. ik mag aannemen dat hij dat wel zal doen?
Niks is gratis in het leven.
 
haha, misschien moet je vader nog een brief posten, of kan je de grijze kliko buiten zetten? Voor mij mocht je het doen voor 60 cent! :p
 
Ik snap het ook niet helemaal, voor 2.50 heb je maand lang onbeperkt downloaden met 8 connecties,

Alsof ze vader niet eens even 2.50 wil betalen via ideal of dergelijk.
maar ja we zijn allemaal lekker off topic bezig:p.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan