Zal ik een goede verbinding krijgen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rubbels

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2011
Berichten
579
Hallo,

Ik ben van plan om mijn eigen pc op het internet aan te sluiten met een kabel.
Mijn doel is om te internetten(duh...), maar ook om online te gamen(black ops, bad company 2 enz.)
Ik vraag me af of ik geen problemen zal krijgen (laggen enz.) als mijn broertje tegelijk zit te gamen op de pc beneden of op zijn PS3.
We willen ook graag samen gamen(MW2, Black Ops enz.).
Wie kan mij duidelijkheid geven of dit gwn kan of dat er problemen zullen komen?
 
Laatst bewerkt:
Dit is compleet afhankelijk van de capaciteit van je internet verbinding en de specificaties van je modem/router.
Normaal gezien moet dit gewoon perfect werken.
 
En que laggen zal het ook een beetje aan je pc configuratie liggen. (hoeveel gb werkgeheugen je hebt, en welke videokaart enzo...;))
 
@Rubbels,

Je snelheid en stabiliteit is inderdaad beter wanneer je bekabeld werkt.
Wel kan je overwegen een gigabit-router en gigabit netwerkaarten te gebruiken (als dat al niet het geval is).
Dit verhoogt de netwerksnelheid aanzienlijk, zeker ook als je met 'broertje' onderling wilt gamen een groot voordeel.
 
Laatst bewerkt:
Wat voor temperatuur kan een utp-kabel maximaal hebben?
Ik bedoel of het mogelijk is om hem omhoog te laten gaan lang de buis van de verwarming.....
 
Hoi,

Verhitting geeft een hogere weerstand, maar eerlijk gezegd, ik heb ook wel eens op deze - wat amateuristische - manier utp-kabels 'aangelegd'. Dat heb je nu eenmaal als je door betonnen vloeren en muren moet: dan ga je niet 'effe' een extra gaatje boren nietwaar .....
Maar ik heb nog nooit last gehad van een storende netwerkverbinding hierdoor.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan