DVD maken van .avi

Status
Niet open voor verdere reacties.

broekje16

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2011
Berichten
8
Hallo mensen,

Ik heb weer eens ff een vraagje. Ik heb een paar films en wil deze graag op dvd zetten.
De films komen van het internet en zijn allemaal avi bestanden. Als ik nu een dvd wil maken dan moet ik er iso bestanden van maken. Met avi kan ik wel een vcd maken maar dan heeft mijn schijf opeens maar 800 mb geheugen terwijl hij als dvd 4,7 gig heeft.
Is er een manier om ze togh als avi dr op te zetten als dvd? Dan kunnen er tenminste meer tegelijk op. Of kan mn dvd speler ze dan niet lezen? Dus moet ik dan de tijd gaan nemen om al mijn films te converten? (is een optie maar duurt mij te lang:eek:)
ik hoop dat jullie me wat kennis over kunnen dragen want films is voor mij vrij nieuw.
Bij voorbaad dank!
 
je kan het in win movie maker achter mekaar zetten en er zelf een menu voor zetten.
 
nou het is een wat warrig verhaal, maar helemaal aan het eind begrijp ik er toch nog uit dat
je wil de avi's gewoon avi's laten en dan op een dvd branden en met de dvd speler kijken,
correct??

dan is het gewoon een kwestie van branden als data dvd -in elk brand programma te vinden, en ook gewoon in windows te doen-

evt kan je elke film eerst in een appart mapje doen en de srt ondertitel erbij doen
film en srt moeten dezelfde naam hebben en liefst geen hele lange naam.

of je dvd speler avi (en ondertitel) afspeelt
gewoon proberen en je weet het, zo duur zijn dvdtjes niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan