pc gaat niet meer aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

dombo32

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2003
Berichten
88
als ik mijn pc aanzet blijft deze piepen en start deze niet op
wie weet wat ik hieraan kan doen zodat deze wel opstart,

gr dombo32
 
om hierop goed antwoord te geven zullen we meer info nodig hebben, zoals wat voor merk/type moederbord er in je computer zit.
het meest waarschijnlijk wat ik zonder die informatie kan bedenken dat waarschijnlijk je werkgeheugen de geest heeft gegeven.

komt er wel wat op je scherm te staan als je de computer aanzet? of blijft die ook helemaal zwart?

graag verdere info van de computer, dan kunnen we beter helpen
 
Dat betekend: DOOD
Als je pc piept dan geeft het al aan dat er iets niet meer doet of storing in bepaalde hardware zit.
Maar mag ik vragen hoe oud je pc is?
 
kun je de volgorde van de piepen opgeven en het merk van je moederbord em misschien het model of het model van je pc/laptop . de piepjes geven een storing weer, en iedere fabrikant heeft weer een andere reeks piepjes met daarbijhorende betekenissen
de volgorde bedoel ik bijvoorbeeld mee : korte piep-lange piep-lange piep-korte piep -lange piep
 
Laatst bewerkt:
Hoi,
Geef zoveel mogelijk info over je pc e/o laptop (merk/type e/o model/serienr. en welke versie besturingssysteem).
Geef ook evt. aan welke antivirussoftware e/o internetsecurity aanwezig is.
Wanneer is je probleem ontstaan, na een update, download, installatie v.e. programma of zomaar ineens?
Geef aan wat je zelf al hebt geprobeerd om het probleem op te lossen.
Succes verder met je vraag (dit is een standaard tekst)
 
als ik hem aanzet piep hij 3x dan ff n iks en weer 3x zo gaat het door,
er zit een moederbord in legend schijnbaar dat laat hij zien met opstarten
Hij is zo`n 4 á 5 jaar oud
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan