Ondertiteling .ifo, .bup, .vob

Status
Niet open voor verdere reacties.

Baxteen

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2011
Berichten
75
Ik had laatst een documentaire over de WOII gedownload en dat waren .ifo, .bup en .vob bestanden. Na enige research kwam ik op dit topic uit:http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/164400-.ifo-.bup.-vob-branden.

Dit is allemaal gelukt en ik kan de docu bekijken. Echter is de documentaire Nederlands, (er staat bijvoorbeeld wel in beeld bijv. Berlijn 1943) maar is er geen Nederlandse ondertiteling, terwijl deze er wel hoort te zijn. Ik heb alle bestanden op de dvd gebrand en met het bovenstaande topic kom ik niet verder.

Wie kan me helpen?

Mvg.
 
Als je de DVD afspeelt zul je dit in het menu moeten instellen.
 
Ja, maar kijk. ik heb 'm gebrand, en als je de docu wilt afspelen moet je naar de bestanden gaan die op de cd staan. Daar staat een hele rits bestanden die 0 seconden duren en eentje die langer duurt en dat is dan de docu. Als ik vervolgens naar ondertitelingsopties ga, dan staat er dat er geen ondertiteling beschikbaar is.
 
Hallo Baxteen
Als die bestanden nog op je computer staan kun je proberen deze met DVD Shrink in te laden in dat programma.
Dan kan je zien wat er allemaal opstaat en je kan dan ook aangeven wat je wel of niet op de DVD wil branden.
Lees dit maar eens: http://www.snelrennen.nl/dvdshrink/

Als er bestanden op je computer staan die 0 sec. duren of die 0 bytes zijn, zul je die doc. opnieuw moeten downloaden.
Succes
 
Ja, maar kijk. ik heb 'm gebrand, en als je de docu wilt afspelen moet je naar de bestanden gaan die op de cd staan. Daar staat een hele rits bestanden die 0 seconden duren en eentje die langer duurt en dat is dan de docu. Als ik vervolgens naar ondertitelingsopties ga, dan staat er dat er geen ondertiteling beschikbaar is.


waarop speel jij af dan??
als je op een dvd speler speelt kan je gewoon in het menu kiezen voor de ondertitel
of door op het knopje ondertitel te drukken tijdens het spelen.
en krijg je dus helemaal geen "rits bestanden"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan