Beginnende Video editor, LF Software

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jack020

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2010
Berichten
54
hallo mensen van helpmij,

ik ben een beginnende (youtube) video editor die tot en met vandaag alleen nog maar verstand heeft van virtuall dub, audio/video compressie

nu wou ik graag een stapje verder. ik zoek namelijk software waarmee ik:

1. scenes van andere videos kan knippen en dan vervolgens kan plakken in 1 video.
( denk dat dit wel volstaat: http://download.cnet.com/Xilisoft-Video-Cutter/3000-13631_4-10759241.html )

2. andere audio over het bestaande opgenomen geluid kan plaatsen. (en niet vervangen)

3. waarmee ik een video intro kan maken, bevoorbeeld een verschijnend logo.

en 4. mischien een betere video codec of andere software waarmee ik een hogere visuele kwaliteit krijg na de compressie.
dan in plaats van wat ik uit virtual dubb > xvid Compression krijg.
qua file format is het wel goed maar de kwaliteit gaat aanzienlijk omlaag wat ik liever niet heb. liever dan nog een grootere file size.

als jullie me met dit soort software kunnen providen dan ben ik jullie zeer dankbaar.

met vriendelijke groet,

Jack
 
volgens mij kan dit alles al met windows movie maker of camtasia.

die kunnen inderdaad knippen en plakken en een extra audio layer aanmaken, intro's maken en aan het eind kiezen voor verschillende bestandstypen voor je video.
 
Met Pinnacle Studio kun je dit perfect. Het is niet moeilijk en je kunt er best veel leuke dingen mee doen. Ik heb al veel films gemaakt voor bruiloften en veel mensen laten lachen. Het gratis pakket videospin (ook van pinnacle) is een uitgeklede versie hiervan en daarmee kun je ook (tijdelijk) mp4 bestanden mee bewerken, dus youtube.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan