eva9100 compatible met Windows7?

Status
Niet open voor verdere reacties.

adrian65

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2010
Berichten
15
Hallo

ik heb nog niet zolang de netgear eva9100 om via dat apparaat bestanden van de pc rechtstreeks op tv te bekijken

Nu heb ik een nieuwe pc, met windows7, het apparaat is aangesloten op de router, maar wordt niet herkend door de pc. Zowel vanuit de pc, als vanuit het apparaat lukt het niet mappen te vinden en contact te leggen.

ik probeer te zoeken op de site van Netgear, maar wordt daar niet wijzer

Het installeren van de cd, en dan bedoel ik configureren op de pc, lukt ook niet, op gegeven moment kom ik net verder, lijkt een netgearapp gevonden te hebben, maar als ik dan op volgende klik is er niets te vinden.... firewall mss?

Weet iemand hier iets over te zeggen? ik ben geen echte deskundige, op mijn vorige pc, werkte het apparaat meteen

ik hoor het graag

groetjes
 
Hoi ik weet niet of het al gelukt is maar je moet windows live essentials, dat lukte bij mij ook. succes.
 
Wat heeft Windows Live Essentials nu met Netgear eva9100 te maken? :confused:
 
ik heb de nieuwste windows live, met essentials, geloof ik,
maar wat heet essentials dan te maken met netgear en het netwerk? het is iets wat helemaal buiten windows live omgaat op vorige pc deed ie t goed en had ik geen essentials...

ik zal er eens nar kijken, bedankt in ieder geval voor de tip

groetjes
 
zou ik doen. bij mij werkt het perfect, ook nadat ik windows essentials eraf had gegooid
 
Dat is het beste. ik weet alleen dat de laatste versie van windows essentials problemen geeft. Hoe dat komt weet ik niet. maar het werkt wel.
hoop dat het bij jou ook lukt. Anders netgear bellen oid
Succes
 
hallo
ben ik weer zie eerdere reacties, Hij deed 't weer, nadat ik essentials eraf heb gegooid, daarna alleen de msn optie geinstalleerd, toen bleef EVA het doen en later ineens, ik had tijdje geen films afgespeeld, weer geen films, wel de maplijst op de tv zichtbaar, maar geen films te vinden, via pc is het apparaat niet te detecteren, terwijl die wel in de lijst staat.

Nu met de komende dagen wil ik weer eens wat films bekijken en dus moet er iets aan geloven. Krijg mijn msn er echter niet af. Onder programma's software in configuratiescherm staat windwos essentials erbij, zonder grootte en steeds een medling dat programma verwijderd is, maar msn scherm blijft zichtbaar en te gebruiken

Via windows onderdelen verwijderen, herken ik nergens iets wat met essentials te maken heeft

Dus help, hoe haal ik msn eraf????????

alvast bedankt

groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan