Hoe 6,9Gb verdelen over 2 DVD's

Status
Niet open voor verdere reacties.

eltapeovic

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2009
Berichten
11
Hoe kan ik een 'te grote' file 6,9 GB op een DVD zetten?
Ik heb reeds geprobeerd uit te rekenen wat op DVD 1 en wat op DVD 2 zou moeten komen staan maar zo werkt dat blijkbaar niet; "this file does not contain video file set" is de boodschap.:confused:

EL Tape
 
Als het een film bestand is zou je de film in meerdere delen kunnen splitsen met Windows Movie Maker of iets als dat..
 
Volgens mij wil hij bestanden op een DVD branden, maar wil het programma een Video-DVD maken. Dus hij zal waarschijnlijk geen video bestanden gebruiken.
Wat ik wel eens doe, is opsplitsen met Winrar.
Hier even Winrar downloaden> Installeren > Bestanden selecteren > Rechtermuisknop > Add to Archieve > Split files into. Daar kun je aangeven hoe groot de opgesplitste archieven moeten zijn.
 
-edit-

Een bestand van meer dan 4,2gb kun je idd splitten met WinRar. Een dvd-film van meer dan 4,2gb kun je bewerken met DVDshrink. Daarmee haal je oa overbodige ondertitels en audiosporen weg en kun je de film in stukken knippen.

DVDshrink...
http://www.dvdshrink.org/
 
Laatst bewerkt:
Of toch over stappen of dual layer, dan heb je het probleem ook niet.
Maar goed ik begrijp dat misschien je apparatuur daar niet voor geschikt is al hoe wel de meeste pc's tegenwoordig wel een dual layer dvd brander er in hebben zitten.

grtjs jjw
 
Dan moet je ook nog een DVD-Speler hebben die met Dual layer's om kan gaan. Je hebt met Dual layer wel meer kans op stotteren enz.
Het beste zal dan ook zijn, gewoon normale dvd'tjes gebruiken. ;)
 
Vrijwel elke huis tuin en keuken dvd speler kan dual layer lezen hoor, het zou toch wat zijn als je The Lord Of The Rings huurt, de extended versie en deze niet zou kunnen spelen op je dvd speler, deze is namelijk ook op dual layer gebrand.

grtjs jjw
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan