iTunes werkt niet, omdat ik Quicktime niet kan verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jkk

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2011
Berichten
15
Here's the deal: ik probeerde een nieuwere versie van iTunes te downloaden, maar dat lukte niet omdat 'ik mijn oudere versie van Quicktime niet kan verwijderen'.
Ik heb mijn oude iTunes verwijderd om te kijken of het dan wel lukt, maar dan kan ik nog steeds geen nieuwe iTunes downloaden, omdat daar altijd Quicktime bij zit.
Ik heb ook nog geprobeerd eerst apart Quicktime te downloaden, maar omdat ik blijkbaar nog steeds mijn oude versie van Quicktime niet kan verwijderen, lukt dit dus ook niet.
Ik heb alle mogelijke Quicktime-bestanden verwijderd, en nog kom ik niet verder.
Mijn computer geeft alleen aan dat ik contact op moet nemen met de systeembeheerder, maar aangezien ik dat zelf ben, schiet het niet echt op.
Kan iemand mij even helpen?

Judith
 
Laatst bewerkt:
Hoe verwijder jij jou programma's?

Misschien weet ik het dan.
 
Ik heb eerst alles verwijderd bij Software, en toen ook nog gezocht of er nog overige bestanden op mijn computer stonden
 
oke,

Misschien lukt dit wel, Ga naar start --> Configuratiescherm --> dan programma's --> Programma's en onderdelen --> Zoek dan het programma op en verwijder het.

Als je dit niet heb kan ik je helaas niet helpen
 
oke ik heb misschien er nog een.

Heb je het programma ook uit de prullenbak verwijdert?
 
Ja ik heb het echt op alle mogelijke manieren verwijderd. Als ik mijn computer doorzoek, staat er ook nergens nog een bestand van, maar toch kan ik op de een of andere manier iTunes/Quicktime niet downloaden.
 
Het staat ook niet meer bij Program Files ofzo.
 
Ik heb het geprobeerd.
Quicktime en Quicktime Cache staan wel in de lijst bij Multimedia, maar verder kan ik het niet verwijderen.
 
Dat heb ik gedaan, en toen opnieuw geprobeerd om iTunes te downloaden, maar hij doet het nog steeds niet.
 
Heb je ook naar de bestanden gezocht in de verborgen systeemmappen?

Documents and Settings\gebruikersnaam\Application Data
en/of Documents and Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Application Data
 
Weet iemand nog iets wat ik kan doen? Ik kan mijn iPod nu helemaal niet gebruiken omdat ik ook geen iTunes meer heb...
 
Als je een nieuwe versie van iTunes wilt installeren moet je nooit de oude verwijderen, de nieuwe overschrijft de oude gewoon.
Welke melding krijg je precies als je iTunes wilt installeren en welke Windows versie heb je?
*KNIP*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het begon ermee dat ik iTunes helemaal niet meer kon openen, dus toen had ik het verwijderd omdat het opnieuw wilde installeren, wat dus niet lukte. Ik kan hem bijna helemaal downloaden, maar op het laatst krijg ik de melding 'Een oudere versie van Quicktime kan niet worden verwijderd. Neem contact op met de systeembeheerder' waar ik niet zoveel aan heb, aangezien ik zelf geen idee heb hoe ik dit moet doen. Ik heb trouwens Windows XP home edition.
 
Heb je echt goed gezocht op je computer of er nog iets van Apple op staat, gebruik anders de zoeken functie van XP met verborgen bestanden en mappen aan en zoek dan op Apple, iTunes, QuickTime e.d. en verwijder alles wat je dan tegenkomt, daarna nog een keer opschonen met CCleaner en je computer opnieuw opstarten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan