Youtube verwijderd steeds muziek van filmpjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

woellie123

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2010
Berichten
223
Hallo,
Ik wist niet precies waar ik dit bericht moest plaatsen dus ik gokte hier maar...

Maar goed.
Youtube verwijderd bij bijna elk filmpje wat ik upload mijn muziek (nu al 3 achter elkaar). Ik wordt er nu een beetje gek van omdat ik de hele tijd bij audioruil moet kijken voor muziek...
Is er misschien een manier dat mijn muziek niet van de filmpjes wordt verwijderd? Of kan het aan de intro van m'n filmpjes liggen?
Een filmpje dat ik gisteren heb geupload en dus niet werkt: klik

Alvast bedankt!
Gr. Woellie123
 
De reden hiervoor wordt duidelijk aangegeven door Youtube.
 
Dat snap ik, maar andere mensen die kunnen wel gewoon die muziek uploaden bij hun filmpjes dus dat vind ik een beetje vaag.
En hoe moet ik van te voren kunnen weten welke muziek wordt verwijderd en welke niet?
 
ik heb gewoon geluid hoor bij het filmpje in je link "Sneller downloaden in Firefox"
 
Hallo,
Ja, dat komt omdat ik daar audioruil had gebruikt... Maar ik zal wel graag m'n eigen muziek willen.

Maar heel even wat anders: ik kreeg laatst een bericht dat mijn account was geactiveerd voor video's langer dan 15 min, maar nu heb ik laatst een filmpje van 16 min geupload en toen kreeg ik een bericht dat m'n video's niet langer dan 15 min mochten zijn.... is daar ook een oplossing voor?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan