alle drivers kwijt vista ---> windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

blezegun

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2009
Berichten
44
hallo

Ik heb op een laptop (Toshiba Satellite P200D) Windows 7 geïnstalleerd waar eerst vista op stond, toen ik hem weer opstarten zag ik dat er al wat programma'tjes miste die er op het begin op stonden. ik heb nou een scan gedaan wat ik allemaal voor drivers miste en dat was een hoop. bijv mijn video driver : ATI Radeon x1200 series. ik wou die drivers downloaden op google maar ik kan ze nergens vinden of je moet er voor betalen. kan ik ze ook van de oude vista cd afhalen?? of kan dit niet met windows 7?

alvast bedankt :thumb:
 
ja ik was er inderdaad nog mee bezig, het is ook wel aardig logies dat die driver op de toshiba site zelf staan:p, maar verbeterd de driver van me videokaart (ati) de reactie vermogen en snelheid van het spelen? want zonder driver deed hij het ook alleen niet optimaal.

thks
 
Dat is wel de bedoeling van een driver ja.Tenminste dat je videokaart dus optimaal werkt.Heb je geen driver geinstalleerd dan zal windows zijn standaard stuurprogramma gebruiken.Dan zijn dus niet alle "mogelijkheden" van die kaart benut
 
oke vandaar, ik heb nu zeg maar een driver van mijn videokaart geïnstalleerd maar hij is nog steeds hetzelfde moet ik hem anders instellen? want dat kan ik wel doen.
 
Laatst bewerkt:
Wat doet die hetzelfde?
Je orginele vraag was dat je drivers zocht na een nieuwe instal.

staan er nog uitroeptekens oid in apparaatbeheer?
 
oke moet ik bij het onderwerp blijven dan?, dus ik moet weer een nieuwe vraag maken? nee er staan geen uitroeptekens
 
Wat is het probleem dan?
Je topic start geeft aan dat je bepaalde progjes mist.Heeft op zich niets met drivers te maken maar met software.
 
het probleem is dat, toen ik op vista bijv warrock speelde kon ik alles op high zetten en nog steeds foutloos spelen. nu kan ik dat niet eens met alles op low dus daarom is nu mijn vraag hoe ik dit kan verhelpen. het lijkt ook of mijn muis een late reactie heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan