hoe werkt gspot

Status
Niet open voor verdere reacties.

whisler

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2007
Berichten
34
hallo ik heb een probleempje, mijn mediaplayer kan filmpjes van mijn fototoestel niet lezen en ik heb gspot geinstaleerd maar weet niet goed hoe ik er bestanden mee kan omzetten zodat ik mijn films toch kan zien op tv.:confused::confused: ps mijn media player is van het merk plextor
 
Laatst bewerkt:
gspot is een informatie tool om te zien wat voor filmpje je hebt
--codec, geluid, container, formaat, compleet, etc etc--

je kan er dus geen filmpjes mee converteren
 
gspot

sorry dat ik nu pas reageer maar ik heb in het ziekenhuis gelegen wegens een motor ongeval, ik dacht dat gspot filmpjes kon converteren en ja er zijn nog mensen die niet veel van programmas kennen en niet denken dat ze inteligent zijn zoals die solaris, die denkt ook dat hij einstein is ma ja een gedacht is ook veel waard.:shocked: ik dacht dat er enkel inteligente mensen op deze site kwamen maar heb mij dus vergist. aan de anderen bedankt voor de inlichting en hint.
 
Laatst bewerkt:
@Wishler,

Denk dat je jou bericht nog eens moet doornemen, je reageert nu af op de verkeerde persoon, die alleen een "Citaat" in zijn / haar bericht van een ander heeft. (zie naam in de citaat).;)
 
sorry als ik solaris:( gekwetst heb was niet mijn bedoeling.
 
zullen we weer back on toppic gaan,

whisler, wil je iets converteren??
zet dan hier neer wat voor filmpje het is
container, video codec, audio codec en de extensie van het filmpje (laatste 3 letters na de punt --bv .mp3--)
dit is allemaal te vinden door het filmpje te openen in gspot

en ook wat je ermee wilt (en naar wat je het wil veranderen), evt waarom
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan