opnieuw traag?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Snappie46

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2010
Berichten
177
hallo,

ik heb onlangs mijn pc opnieuw geinstalleerd. (windows XP) Overal op internet staat dat als je veel verwijdert en installeert,de pc dan zo weer langzamer is. geldt dit ook al na een keer iets verwijderen?

bij voorbaat dank.
 
jaah, dit komt omdat het programma vaak sporen achterlaat, probeer de programma's eens te verwijderen via revo-unistaller dit zou alle bestanden van het programma mee moeten verwijderen.
 
werkt ook wel aardig, wat zijn de specs van je pc, veel van de traagheid komt meestal ook aan een tekort aan ram.
 
het gaat mij er meer om of hij trager wordt naar een keer iets deinstalleren.
 
Mogen eerst je systeem eigenschappen weten en hoe oud je pc is dan kunnen we je verder helpen.;)
 
mijn pc is vijf jaar oud en bijna aan het eind van zijn latijn. er zit een amd athlon 64 processor in, met 2 gb aan ram. en een videokaart van geforce 3500.
 
Mogen eerst je systeem eigenschappen weten en hoe oud je pc is dan kunnen we je verder helpen.;)

Daar gaat het de TS niet om... Hij vraagt gewoon of het klopt dat je pc trager wordt door programma's te installeren en daarna te deïnstalleren. Je pc wordt natuurlijk niet trager van gewoon een document te verwijderen ofzo. Het is enkel door veel te installeren, maar vroeg of laat is het toch nog altijd het beste om af en toe (het is maar hoe je het zelf wilt) windows opnieuw te installeren om je systeem vlot te laten draaien. Dit is natuurlijk geen verplichting voor een goed werkend systeem maar vaak is dit de ideale methode om je pc terug op de rails te krijgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan