Windows 7 ultimate - resolutie probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

GuusGuusGuus

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2011
Berichten
7
Geachte lezer,

Sinds kort heb ik op mijn breedbeeld dell studio 15 1558 met i7 processor windows 7 ultimate geinstaleerd. Alleen nu is het probleem dat ik maar kan kiezen uit 2 resuluties namelijk 800x600 en 1024x768. Deze resoluties zijn beiden niet erg geschikt voor deze laptop. Weet iemand hoe ik resoluties toe kan voegen?

Mvg Guus Biemans
 
Welkom op Helpmij.nl.:)

Je zal; de videokaart nog moeten installeren. Welke heb je?
 
Ik ben er uit, in mijn laptop zit een ''Standaard-VGA grafische adapter''. Ik hoop dat julie er iets mee kunnen.
 
Naar de site van de laptop fabrikant gaan, daar zul je de videokaart driver vinden. Welk merk en type laptop heb je?
 
Dell studio 15 1558 met i7 processor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als ik daar een driver aan klik gaat hij downloaden. Als ik die dan open komt er te staan: there are no files to download. please go to drivers and downloads to select files. Ik snap er niks van.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kan gewoon downloaden bij Dell. Kies je wel voor downloaden via internet browser?
 
Met chrome lukte het niet, nu zit ik in ie en daar is het downloaden gestart. Ik laat zo weten of het is gelukt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Prima, laat het maar weten.

PS gebruik alsjeblieft de citeer knop niet zoveel. Onder op de pagina kun je snel reageren gebruiken.:)
 
De resolutie klopt nu weer, het is wel weer even wennen dat alles smal is zoals de tabbladen en de icoontjes op de menu balk. Bedankt voor de hulp!
 
Oke nu ben ik weer terug bij af. Het probleem was dat hij vast liep als ik op internet filmpjes keek. Als ik op youtube ging ofzo moest ik de laptop opnieuw opstarten omdat je niks anders kon. Weet je mischien hoe ik dit opgelost ga krijgen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan