Kan iso niet uitpakken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Phineas

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2011
Berichten
172
Hallo,

ik heb een film gedownload (marmaduke) dat 8 gb is. Met winRAR open ik het bestand, maar er staat niks in. Kan iemand mij helpen?


Groeten, Phineas
 
Probeer het programma Daemon Tools gratis te downloaden en dan kun je het .iso bestand zo laten lezen door een virtuele cd/dvd-speler.
 
Gebruik deamon tools ook, heb ik al geprobeert. een virtuele schijf van gemaakt, daarna bekeken wat er in stond maar er stonden geen video bestanden in.
 
Dan denk ik dat je een virus te pakken hebt vriend:confused:.
 
Snel eraf gooien als dat zo is:thumb:. Laat de virusscanner even dat bestandje scannen:thumb:.
 
Hallo,

ik heb een film gedownload (marmaduke) dat 8 gb is. Met winRAR open ik het bestand, maar er staat niks in. Kan iemand mij helpen?


Groeten, Phineas

Met welke versie van Winrar probeer je deze uit te pakken.
Als die film met een nieuwere versie is ingepakt kan het wel eens voorkomen dat je dan niets ziet met een oudere versie van winrar.
Probeer het eens met de laatste versie van winrar.
 
als je 8 GB hebt gedownload en windows geeft ook dat dat er is, dan is er echt wel wat
als een virusscanner bezig is zie je vaak bestanden en aantallen voorbij komen
dat kan ook al wat zeggen.

zet eens verborgen bestanden aan:
open een map >> menu extra >> mapopties >> tabblad weergave >>
beveiligde besturingssysteem bestanden verbergen -- hier het vinkje weghalen en bevestigen
verborgen bestanden, mappen en stations weergeven -- aanklikken
klik OK

nu nog een keer de iso mounten met deamon en de schijf openen (verkennen)
 
Mijn computer stond al aan met verborgen bestanden, maar ga nu proberen een hogere WinRAR te installeren
 
Laatste winRAR Geïnstalleerd maar heeft geen nut, zie nog steeds geen bestanden
 
als je 8 GB hebt gedownload en windows geeft ook dat dat er is, dan is er echt wel wat

Klopt, een lege iso kan ook 8gb beslaan. of een corrupte iso waat de toc van kapot is.

Misschien kun je op zoek gaan naar een DVD/CD recovery tool. mogelijk dat die er nog wat mee kan maar ik zou zeggen, gooi weg en ga op zoek naar een nieuwe (goeie) variant.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan