Pinnacle studio 14 HD Ultimate vindt sommige bestanden niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

scvoetbal

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2011
Berichten
20
Ik heb ongeveer een half jaar geleden Pinnacle Studio 14 op mijn windows 7 laptop gedownload en geïnstalleerd en tot voor kort werkte alles perfect. Maar toen ik gister weer eens een filmpje wilde bewerken, kon pinnacle bijna geen enkel bestand meer lezen:
Fout bij het openen van videobestand
Deze bestanden waren allemaal AVI en ik heb sommige bestanden al meerdere keren in pinnacle bewerkt, maar er zijn ook bepaalde avi bestanden die wel geopend kunnen worden. Dit zijn de filmpjes die met mijn Webcam zijn gemaakt.
Ik heb Pinnacle dus maar gewoon opnieuw gedownload, maar helaas heb ik nog steeds last van hetzelfde probleem. Sinds ik pinnacle opnieuw heb gedownload krijg ik trouwens ook een bepaalde boodschap bij het opstarten:
An error has occurred trying to run Magic Bullet Looks using your graphics card. Please be sure that your graphics card supports the minimum requirements for Magic Bullet Looks, and the latest graphics drivers are installed.
Volgensmij heeft deze boodschap niet veel te maken met mijn probleem, maar ik zet hem er toch maar bij.
Als iemand een oplossing heeft voor mijn probleem dan hoor ik dat graag!
Graag snel reageren want ik moet morgen een filmpje maken voor school!
Alvast bedankt
Jelle
 
Is er een overeenkomst tussen alle bestanden die niet afspelen, en alle die wel af spelen? Of komt alles van je webcam? Zoniet dan zou er een codec probleem kunnen zijn. Heb je een codecpack geinstalleerd?

Wat ook zou kunnen (ik denk nog eerder) is dat de lokatie van de videobestanden is gewijzigd, misschien zijn ze gewist. Als je aan een projekt werkt in Studio, dan maakt het programma gebruik van de originele video. Als die verplaatst of gewist is sinds je met Studio heb gewerkt, dan krijg je een melding zoals je beschrijft. Het programma maakt pas een nieuw videobestand aan als je klaar bent, en je de film gaat renderen/publiceren. Tot die tijd moet alle bronmateriaal op dezelfde plek blijven staan.

De Magic Bullet foutmelding heeft hier idd niks mee te maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan