Archlord beeld-probleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Samourai

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2006
Berichten
94
Ik heb op een splinternieuwe laptop met windows 7 het Archlord online spel gedownload en geinstalleerd.Alles werkt perfect op één ding na namelijk dat mijn "venster" maar gedeeltelijk wordt geladen op het scherm.Aan de zijkanten blijft er aan weerskanten zo'n 4 cm "open".Met als gevolg een beetje versmald beeld.Hoe kan ik dit oplossen?
In de "patch" zie ik ook dat de patch de gegevens van de computer niet goed weergeeft betreft de cpu en het geheugen??cpu staat met een vraagteken en geheugen is 2gb ipv 4gb??
Heeft iemand enig idee hoe ik dit probleem kan verhelpen?
Bij voorbaat al dank :)
 
Ik heb Archlord nu niet op mijn PC staan, maar als het goed is kun je als je de launcher hebt opgestart op options/settings klikken,

*zet dan je resolutie zo hoog mogelijk
*en "windowed" moet uit staan.
 
Ik heb Archlord nu niet op mijn PC staan, maar als het goed is kun je als je de launcher hebt opgestart op options/settings klikken,

*zet dan je resolutie zo hoog mogelijk
*en "windowed" moet uit staan.

Ja heb ik gedaan maar de resolutie gaat daar maar tot ong 1290 x ? en mijn laptop is iets van 1940 x ? en die windowed had ik ook uitgezet dus ???
 
Instelling video kaart??

Denkt iemand dat het kan komen door een "verkeerde instelling " van de videokaart? waardoor de spelen in een smaller venster worden ingeladen ,??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan