EasyCap/Dazzle.. waar kun je het allemaal krijgen en voor hoeveel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

CHALL3NGE

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2011
Berichten
19
Vraagje: ik heb een hdtv, xbox 360...
en ik zou graag een dazzle of easycap aan willen schaffen.
Nou is mijn vraag... want ik heb niet al te veel geld er voor over..
wat het meest geschikte is? Dazzle of easycap? en prijs? en waar kan ik het krijgen?

mvg
 
Let wel op dat je hiervoor een splitter nodig hebt!

Edit: en nog een kabel!
Namelijk: je steekt de kabels die normaal in je TV gaan, in een splitter.
1 kant verbind je aan het aparaatje en de andere moet nog in je TV!
 
Hallo

Dit is een powerseller met een positieve feedback van 98.4%

Veel veiliger/goedkoper dan dit zul je niet kunnen aankopen.

Levertijd zal vermoedelijk 4 weken zijn.

Ik heb er toen ook enkele aangekocht om weg te geven en heb deze reeds +/- 2 weken in mijn bezit.

Peter
 
Ok, net een mail gehad van ebay dat hij verzonden is :>
Btw, weet jij waar ik goedkoop van die AV splitters en 2 AV kabels kan krijgen??
Bedankt X
 
Hallo

Btw, weet jij waar ik goedkoop van die AV splitters en 2 AV kabels kan krijgen??
Bedankt X

Lokale deftige elektronikawinkel , rommelmarkten , mediamarkt , of e-bay ???

Peter
 
Hallo



Lokale deftige elektronikawinkel , rommelmarkten , mediamarkt , of e-bay ???

Peter

Hij is nog niet binnen, maar het zou ongeveer 2 weken duren :p
Ik heb hem 1,5 week geleden besteld.
Groete
 
Ik heb hem vanmiddag binnen gekregen, maar hij geeft geen beeld :S meerdere dingen geprobeerd.
Wat nu? Er is toch iets met kopersbescherming??
Ik neem aan dat hij defect is :S
 
Hallo

"meerdere dingen geprobeerd." --> zoals wat ???

"Ik neem aan dat hij defect is" --> niet noodzakelijk.

Meest voorkomende fouten:

Drivers verkeerd of niet geinstalleerd.

verkeerde video ingangsbron geselecteerd (svideo terwijl je de cinchingang gebruikt)

Geen 2.0 u.s.b. poort op p.c.

Indien deze echt defekt is , melden bij verkoper , die dan wel een oplossing zal aanbieden (nieuw exemplaar na terugsturen defekte?? , of geld terug)

Kopersbescherming is b.v.b. indien je het niet hebt gekregen....

Peter
 
Hmm als ik hem inplug krijg ik ineens niks meer, eerst kreeg ik een melding: windows zoekt drivers blabla instaleren.
Hoe kan ik deZe drivers déinstaleren en opnieuw instaleren?
Hij gaf eerst wel aan; dit apparaar werkt sneller als je hem aansluit op een 2.0 poort. Klik hier om te zien welke poorten dat zijn.
Groeten
 
Hallo

"Hij gaf eerst wel aan; dit apparaaT werkt sneller als je hem aansluit op een 2.0 poort"

Controleer of deze p.c. wel effektief over usb 2.0 poorten beschikt.

Indien ja , de chipset drivers voor deze installeren , zodat deze wel korrekt/vlot werken.

Indien deze korrekt werken .... dan pas deze usb dongle installeren.

Peter
 
Laatst bewerkt:
Heej bedankt voor je reactie, ik heb ff gegoogled, daar kwam dit uit.
''Als het woord Enhanced wordt vermeld bij een van de controllers in de lijst, zijn er stuurprogramma's voor USB 2.0-controllers op de computer geïnstalleerd.'' Dit is het geval bij mij.
Maar hoe weet ik nou welke usb poort 2.0 is en waar kan ik deze updaten?
Groetjes

Edit: werkt dit eigenlijk wel voor 64bit vista systemen?
 
Laatst bewerkt:
Hallo

Sluit eventueel eens als "test" een usb geheugenstick aan op de usb porten van deze p.c.

Indien er GEEN melding wordt gemaakt dat deze sneller kan werken .... , betreft dit een usb 2.0 poort .

Indien er wel melding wordt gemaakt dat deze sneller kan werken , etc.... = dit een trage poort , of zijn de benodigde drivers niet geinstalleerd.

werkt dit eigenlijk wel voor 64bit vista systemen?

Dit had je uiteraard beter zelf eens op voorhand gecontroleerd , alvorens dit nu te vermelden....

Deze dongle werkt inderdaad op x.p./vista.

Zie beschrijving op e-bay , en heb dit gecopieerd uit de beschrijving v/d verkoper:

Support Windows XP, Vista.

Peter
 
Ik heb 12 usb poorten, en mijn usb sticks zeggen bij geen een poort dat hij traag is ofzo.
Ik neem aan dat mijn keyboard en me muis net in een snelle poort zitten.
 
Hallo

Sluit eventueel eens als "test" een usb geheugenstick aan op de usb porten van deze p.c.

Indien er GEEN melding wordt gemaakt dat deze sneller kan werken .... , betreft dit een usb 2.0 poort .

Indien er wel melding wordt gemaakt dat deze sneller kan werken , etc.... = dit een trage poort , of zijn de benodigde drivers niet geinstalleerd.



Dit had je uiteraard beter zelf eens op voorhand gecontroleerd , alvorens dit nu te vermelden....

Deze dongle werkt inderdaad op x.p./vista.

Zie beschrijving op e-bay , en heb dit gecopieerd uit de beschrijving v/d verkoper:



Peter

Hij werkte uiteindelijk wel, alleen op de xbox hij ondersteunt alleen pal50 in kleur.. dus kan geen nieuwe spellen capturen.
0.0 voor een capturecard moet je die niet kopen.
Groeten,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan