AudioCD rippen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hetwillem

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2011
Berichten
52
Hallo allemaal,

Ik heb hier een audiocd liggen met een aantal tracks erop.
Ik wil deze nu naar mijn harde schijf rippen, nou is dit niet zo moeilijk, en lukt dit bijvoorbeeld met windowsmediaplayer 11.

Alleen wil ik niet dat hij ze apart allemaal opslaat, ik wil dat ze automatisch naast mekaar worden geplakt, dat je 1 groot audiobestand krijgt.

iemand een progje of tips?

MVG Willem
 
Hoi,

Je zal ze toch eerst moeten rippen.
Met een programma als Audacity kan je ze daarna aan elkaar 'plakken'

Hoe?
Dat vind je onder ander hier
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de snelle reactie,
Ja ik ben me er van bewust dat ik achteraf audiofiles aan elkaar kan plakken, maar ik hoopte eigenlijk op een progje, die de audioCD zo ript, dat het gelijk 1 bestand wordt
 
Hoi,

Ja, wie weet komt hier iemand met een 'optie', mij niet bekend dus ik ben ook wel benieuwd.
Duidelijk is echter, dat het met Audacity ook kan ...

Grts, Tée
 
dat klopt, maar aangezien er een paar honderd cd's zullen volgen, die ook allemaal op deze manier moeten worden geript, zou het flink wat uren schelen als ik die stap kan skippen

GRoetjes
 
Voor de audiofiel: Exact Audio Copy. Dit programma is in staat om een zo goed mogelijke kopie van je CD te maken. De tracks kunnen ook in één bestand geript worden. Let op: het maken van een nauwkeurige rip kan veel tijd kosten. Heb je hier geen tijd voor over, dan kun je ook kiezen voor een snellere ripmethode.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan