dane-elec So Speaky HDMI+

Status
Niet open voor verdere reacties.

fritzthefox

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2011
Berichten
137
ik heb een dane-elec so speaky HDMI+ 1TB
als ik een tv-reeks en daarna de ondertitels opneem kan ik die perfect afspelen op mijn computer
wanneer ik deze met mijn harde schijf op de t.v wil afspelen heb ik geen ondertitels
alle hulp is van harte welkom,indien mogelijk zo'n simpel (duiddelijk)mogelijke uitleg want ik ben echt een leek en ken er dan ook bijna niets van
ik zal de uitleg waarschijnlijk afdrukken om zo niets te missen

ik hoop dat ik mijn bericht op de goede plaats gezet heb ?

A.U.B help me

:thumb::):eek:

alvast vele dankjes
 
Laatst bewerkt:
Beste Fritz,

ik heb zelf ook een tv serie op de Dane Elec staan. Hier was geen ondertiteling bij, deze heb ik apart kunnen vinden. Vervolgens heb ik elke aflevering apart in een mapje gezet met het .srt bestand . Zorg ervoor dat het .srt bestand exact dezelfde naam heeft en dan zal de Dane Elec als het goed is de aflevering afspelen met de ondertiteling.

Groetjes Chuigonzales
 
sorry,zoals ik al zei,ik ben echt een leek en snap niet wat je bedoeld
kun je (indien mogeljk )een soort tekening of zoiets erbij verzenden (of een soort voorbeeld)
sorry voor de last
 
Hmm oke geen probleem. We doen het gewoon stap voor stap. Als je een aflevering bekijkt op je computer, staat er een dan een los bestandje bij die de ondertiteling verzorgd of start je de aflevering en kan je dan gewoon een ondertiteling kiezen?
 
ik kan dadelijk de ondertitels aflezen
heb al eens de ondertitels apart gedownload en eens de serie met de ondertitels erbij

:eek::eek::eek:
 
dane-elec So Speaky HDMI+ondertitels

heb intussen nog eens een afl. gedownload met ondertiteling en 1 afl. met aparte ondertiteling en in een aparte map geplaatst
op de computer geen probleem,op t.v geen ondertitels
de episode en ondertitels hebben exact dezelfde naam????

:eek::eek::eek::(:(