Dewplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ben Henkes

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2000
Berichten
205
Beste vrienden,

Ik weet niet of ik op de juiste plaats ben in dit forum, maar ik heb een vraagje.

Via http://lindapotes.musicblog.fr/ wil ik graag een muziekbestand van de site af halen (een mp3 bestand dat nergens meer te koop of te krijgen is) maar mijn vraag is, hoe doe ik dat? het is een dewplayer waar heb muziekbestand in staat maar ik krijg het niet naar mijn pc gekopieerd. is hier een bepaald programma voor?

Ik hoor van jullie.

Ben
 
Dit muziekbestand zit achter Flash, en is vrij lastig te kopieëren. Wat je wel kunt doen is een programma gebruiken dat simpelweg alle geluid opneemt wat de computer afspeelt.
Dit is zo'n programma: PCWin Speaker Record
Installeer en start het programma, ga dan naar de Franse website, start de opname, en speel het muziek bestand af. Als je de opname stopt wordt er een mp3 of .wav bestand gemaakt van wat je net hoorde.

Om een MP3 te maken moet je daar eenmalig extra software voor installeren. De link staat ook op de Website, anders hier: http://www.elecard.com/ftp/pub/directshow/lame_dshow.zip
Daarnaast zijn er 2 versies van PCWin SpeakerRecord, 1 voor Windows7 & Vista, en 1 voor Windows XP.
 
:thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb:

Helemaal super, ik ga gelijk aan het proberen! Harstikke bedankt voor je antwoord!

Ben:):thumb:
 
Laatst bewerkt:
Hoi, ik heb het programma diverse keren gebruikt maar.......... hij neemt op en zodra ik het wav bestand ga afspelen (met div players) dan is het of het geluidsfragment haperd, alsof er kleine stukjes uit verdwenen zijn. Is dit te verhelpen of is er nog een ander programma beschikbaar om het geluidsfragment op te nemen.

graag hoor ik van jullie,

Ben
 
Vervelend. Probeer eens van een andere site iets op te nemen. Zelfde resultaat? Misschien is je computer niet snel genoeg/ is er niet voldoende RAM geheugen. Ook zou ik geen andere programma's of websites actief hebben tijdens de opname.
Er zijn meerdere programma's die dit kunnen. Eén is Audacity, dat is een vrij uitgebreid audio bewerkingsprogramma, waarin je als opnamebron 'what you hear' kunt instellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan