bewegende Gif foto maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ladyke

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2010
Berichten
671
hoi ik zou graag weten hoe ik een bewegende gif foto kan maken en hoe ik die foto's na elkaar moet laten spelen ?
zo een die dikwijls als avatar op dit forum ziet
Mvg Ladyke :p
 
Hallo Ladyke, je zou ook een avatar kunnen zoeken op internet, maar wil je er zelf een maken kan dit bijvoorbeeld met het programma Jasc Animation Shop. Dit is geen gratis programma, maar de eerste 30 dagen kan je daar wel gebruik van maken.
Ik heb daar zelf geen avatars mee gemaakt, maar gebruik het om bestaande passend te maken voor bv forum afbeeldingsmaten.
Daar zou je eens mee kunnen gaan stoeien en er zijn vast wel handleidingen of tutorials te vinden op internet.
Succes Peter
 
:thumb: Heb je een zeer leuke en handige programmatje onder de naam '' UnFreez '' helemaal gratis is, je moet aleen maar jouw JPG's omzetten in GIF formaat en met muis naar UnFreez slepen ev. frame snelheid in te stellen en op Make Animated GIF kliken, en klaar is kees... Zo krijg je een zelf gemaakte eigen bewegende GIF bestand ...
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
 
Laatst bewerkt:
ik kan er niet an uit ik heb een aantal foto's omgezet naar .gif en dan met unfreeze maar krijg het niet afgespeeld
mvg ladyke
 
je kan ze ook in photoshop achter elkaar zetten en de animatie instellen met de animatiebar.
 
:) Maar ook bij die UnFREEz moet je nog framesnelheid ( Frame delay ! ) instellen zodat die ook bewegen kan, bijv. zoals hier frame-delay is nu 95, en hoe hoger framesnelheid is .. hoe lagere beweging snelheid is, en andersom ...:)
ngu1rt.gif
 
Laatst bewerkt:
oke heb het geprobeert maar met paint kan ik ze niet afspelen fzo hoe kan dat
Deze heb ik gepobeerd jha ik moet de grootte van de foto nog wat verandern fff.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan