Samsung tv met usb

Status
Niet open voor verdere reacties.

Margherita

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2008
Berichten
12
Hallo,

Of ik hier goed zit weet ik niet, maar ik probeer het toch maar.

Ik heb een samsung tv type LE32B650. Hiermee kan je via usb poort films afspelen.
Hij kan alle formaten afspelen van vob tot mkv, eigenlijk alles volgens mij behalve blu-ray natuurlijk.

Echter geeft hij nu bij dvd(5) films aan dat hij de audio codec niet ondersteund. Divx's heb ik altijd wel met geluid kunnen afspelen.
Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Tevens is bij sommige films het beeldformaat niet juist en je kan het niet aanpassen.

Iemand oplossingen/tips voor mij?

Als je op je tv een usb optie hebt hoef je toch niet extra een mediaplayer aan te schaffen.
 
Laatst bewerkt:
DVD's kunnen met verschillende 'soorten' geluid zijn gemaakt. Het zou kunnen dat ze niet allemaal worden ondersteund door de TV (Je hebt DTS, AC3, PCM en MP3). Is er geen menu waar je wat kunt instellen? Kies dan voor surround, indien mogelijk..

Mijn DVD recorder van een paar jaar geleden speelt alleen DIVX af, niks meer. Jij kunt al meerdere formaten afspelen, maar daar zitten dus ook vaste maten en verhoudingen aan vast. Het enige wat je kunt doen is met videobewerkings-software films opnieuw encoderen met afmetingen die je TV wel pakt.
Zelfde geldt voor de DVD, die kun je ook omzetten met bijv. MP3 geluid, zodat het werkt met je TV.

Format Factory, gratis videoconverter: http://www.formatoz.com/index.html
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan