Problemen met Adobe Flash Player

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henk1234567

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 apr 2011
Berichten
1
Hallo iedereen,

Sinds gister kan ik geen filmpjes meer kijken op het internet. Eerst zag ik alleen maar een zwart scherm, zonder dat iets laadde. Nu heb ik Adobe Flash Player gedeinstalleert, maar als ik het opnieuw wil installeren, krijg ik deze foutmelding: De uitzondering onbekende uitzondering in software (0xc06007e) is opgetreden in de toepassing op locatie 0x7c7e2afb

Wie kan mij helpen? Ik word helemaal gek :shocked:
 
ik doe downloaden, en dan vind ik flash niet bij mijn software. Betekent dat dan dat ik het niet op mijn pc heb staan?
Ook kan ik niet kiezen voor flash als ik "openen met" doe?
 
windows internet explorer.
Als ik ga kijken bij software is er wel een vermelding in de lijst maar er zit niets in.
 
Laatst bewerkt:
Verwijder flashplayer uit software en dan met IE naar de site van adobe gaan en daar de nieuwste versie downloaden.
Maar ik zou eerst proberen zoals in post3 beschreven.
Succes
ik ben nu even weg, maar ik zie wel of het gelukt is!
 
als ik hem wil installeren krijg ik een popup met de vraag alles af te sluiten, maar dan sluit ik ook het installatie scherm af. Raar vind ik.
Dus is het weer niet geinstalleerd. Ik doe dus iets fout. nog eens geprobeerd en nu moet ik windows messenger afsluiten, terwijl dat niet op staat, of?
 
Laatst bewerkt:
Probeer het eens met Revo:
Klik hier
Gebruik de free versie.
edit: die heb ik al bijgevoegd
 
Laatst bewerkt:
ik heb nu shock wave player bij mijn software staan, 8,67MB.
Alleen vraag ik me af hoe ik dat kan opstarten, ik vind het niet terug als ik start en programma's doe, ook vind ik het niet terug op de C drive bij programma's.
Dergelijke problemen heb ik nog nooit gehad bij het installeren.
Weet iemand raad?
 
moet ik eigenlijk Flash Player eerst installeren om Shock wave te gebruiken?
 
Je moet ze allebei installeren.
En je hoeft er verder niks mee te doen om op bv youtube filmpjes te bekijken.
En je vind ze ook niet terug bij programfiles
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dus een website ovegenomen en die is gemaakt in swf bestanden, behalve 1 filmpje is fla. Om dit op mijn nieuwe host te gebruiken moet ik dat omzetten in swf.
Ik weet nog niet hoe het allemaal in elkaar zit en werkt, maar ik denk wel dat ik flash en shock nodig heb om dat allemaal te bewerken. Ik weet dat ik er nog niet veel van ken maar ik moet ergens beginnen eh. De programma's leek mij een goed begin.
 
Misschien is het handig om daar een nieuwe vraag over te stellen op dit forum, omdat ik je daarbij niet kan helpen.
Succes, Gr Peter
En zet dit topic dan nog even op opgelost!
 
Laatst bewerkt:
Toch nog even dit, ik heb een versie verwijderd met Revo uninstaller, sindsdien installeerd hij niet meer. Ik heb al een paar keer geprobeerd, alles verloopt zichtbaar goed, en toch staat er niets op mijn pc.
 
Het staat ook niet bij je programma's vermeld.
Het zijn alleen maar progs die jou comp. ondersteunen bij het bekijken van bepaalde websites.
Als ze bij software vermeld zijn is dat genoeg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan