fotodvd rippen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jack009

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2006
Berichten
223
hallo

ik heb een dvd gemaakt met VSOphoto to DVD, prima gegaan
maar nu ben ik de foto's kwijt door een crash, hoe kan ik de DVD nu rippen om mijn foto weer in jpeg formaat te krijgen( het liefst in het originele formaat)

bvd

jack009
 
Misschien kun je ze beter ophalen van je backup-medium.
 
met de meeste afspeel software voor de pc kan je foto's maken als je het beeld stil zet
het heeft verschillende namen en/of icoontjes.

het is dan wel een foto met de formaten van een dvd 720 x 576
meer is er helaas niet van te maken want een foto in een dvd gezet wordt verkleind tot dit formaat.
en het origineel is er dus niet meer.

ik heb wel eens gehoord dat met photodex ProShow gold een dvd kan maken met een appart mapje met de originelen.
wellicht kan dit voor de toekomst ellende schelen (misschien kan dat met vso ook)

misschien een hele schrale troost, je bent niet de eerste bij wie ik dit bericht neer moet zetten.
en voor de toekomst, belangrijke bestanden hebben 3 regels
1 back-up
2 back-up
3 back-up
 
met de meeste afspeel software voor de pc kan je foto's maken als je het beeld stil zet
het heeft verschillende namen en/of icoontjes.

het is dan wel een foto met de formaten van een dvd 720 x 576
meer is er helaas niet van te maken want een foto in een dvd gezet wordt verkleind tot dit formaat.
en het origineel is er dus niet meer.

ik heb wel eens gehoord dat met photodex ProShow gold een dvd kan maken met een appart mapje met de originelen.
wellicht kan dit voor de toekomst ellende schelen (misschien kan dat met vso ook)

misschien een hele schrale troost, je bent niet de eerste bij wie ik dit bericht neer moet zetten.
en voor de toekomst, belangrijke bestanden hebben 3 regels
1 back-up
2 back-up
3 back-up

Ja die les heb ik helaas geleerd, ik maak nu van alles een dubbele back-up
ik ga het zo maar proberen

bedankt, dan hoef ik ook niet langer door te zoeken

groeten

jack009
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan