xvid bestand branden om op dvd af te spelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

maurice74

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2011
Berichten
6
hallo allemaal,

ik heb een xvid file gedowload maar wil hem branden en op dvd speler afspelen. Hoe moet ik dit in Nero 10 branden?

groet,
Maurice
 
Je zult hem eerst met een programma moeten omzetten naar een DVD-formaat.
ConvertXToDVD is hier een goed programma voor.
Je zult daarna een VIDEO_TS map hebben welke je als video-schijf kan branden, deze is dan in DVD spelers te lezen.
 
omzetten xvid?

Het laatste begrijp ik maar het eerste niet. Hoe moet ik dit bestand omzetten?

groet,
Maurice
 
Eigenlijk zou de eerste vraag moeten zijn, kan je dvd speler Xvid en Divx wel afspelen, dan hoef je namelijk niets om te zetten en kun je met Nero gewoon een "data" cd/dvd maken en deze zo in de dvd speler plaatsen. Maar dan moet je zeker zijn dat deze Xvid en Divx aankan.
Dit kun je controleren in de gebruikshandleiding en of op Internet.

Grtjs jjw
 
divx showview

Hallo,

heb je niet toevallig msn? Ik zal wel vaker dingen willen vragen. De dvd speler staat divx showview op?
Kun je op helpmij.nl ook chatten?
Ik download altijd vanuit *KNIP* maar merk dat vaak nieuwe films eerder op divx of xvid staan. Dus vandaar dat ik graag deze bestanden wil omzetten. Maar ik heb nero 10 en weet niet waar data branden staat?
Ik hoor graag van je,
groet,
Maurice

MOD EDIT: Indirecte link naar illegale content verwijderd uit je bericht. Dit is niet toegestaan. Vr. gr. Jackall
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mensen is het zo moeilijk om te lezen wat ik zeg?
Ik geef net al 2 keer de oplossing voor je probleem, maar heb je het programma al gedownload? nee?
dacht ik al.

al de zoekfunctie gebruikt?
al gegoogled op je probleem?
Mijn oplossingen heb ik ook gewoon via google gevonden.
probeer eerst de gegeven oplossingen voor je verder gaat vragen dat je het niet snapt.

En voor de goeie orde, als je dan toch al illegaal alles download via usenet download dan meteen ashampoo burning studie, stukken makkelijker om de dvd's dan te branden nadat je ze hebt omgezet.
 
Of je koopt een dvd/bluray speler die alle formaten kan lezen vanaf schijf of USB of je koopt een mediacenter, weg probleem.
 
maar bedankt voor de uitleg

Dat begrijp ik anders had je de vraag niet gesteld,
maar ik heb een oplossing gegeven welke nog niet geprobeerd is terwijl de programma's voor zich spreken.

Je download een avi to dvd of xvid to dvd whatever programma, gezien je usenet gebruikt en toch alles illegaal download download dan CONVERTXTODVD. Je opent het programma, kies het xvid bestand en laat hem ombouwen. Dan zal op de betreffende plekj een VIDEO_TS map gemaakt zijn, dit is je dvd.

Dan open je ASHAMPOO Burning studio,
kies film branden vanuit voorbereide map en selecteerd de VIDEO_TS map.
Deze brand je dan en klaar is kees
 
heb je niet toevallig msn? Ik zal wel vaker dingen willen vragen. Kun je op helpmij.nl ook chatten?

Beste Maurice74, normaliter worden dit soort vragen hier op het forum gesteld en beantwoord.
Als antwoord op je tweede vraag moet ikje volmondig antwoorden: Ja, helpmij heeft een chat. De link daarnaar toe vind je bovenaan elke pagina en op de frontpage.

Bij Nero heb je een ingebouwde wizard waarmee je de doelstelling kan selecteren.
Hier staat ook data cd/dvd/blu-ray tussen.
Nero zal zich dan automatisch instellen voor die functie.

Succes
 
@jjw en grumbkow

Heren.
Frustraties naar elkaar worden niet op het forum uitgespeeld, hier heeft de topicstarter niets aan.
Ik heb om die reden deze berichten verwijderd.
Zie PB.
Groetjes, Jackall
 
Je kan het ook gewoon omzetten met zamzar

Als je het omzet online met Zamzar en doe je bij nero gwn dat/schijf. Je kan dan zelf een video afspelen op een CD.
 
Topic is inmiddels al een paar maanden oud. Ga ervan uit dat dit inmiddels opgelost is.
Deze winkel gaat dicht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan